۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مردم امروز با حضور پرشور خود مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند
کد خبر: ۱۴۲۷۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۲:۱۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست فرماندار آبیک:

مردم امروز با حضور پرشور خود مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند

سرپرست فرماندار آبیک با اشاره به این که امروز شاهد حضور پرشور مردم هستیم و این حضور مشتی بر دهان دشمنان انقلاب است، گفت: مردم امروز با حضور پرشور خود مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

مردم امروز با حضور پرشور خود مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، در حاشیه حضور در پای صندوق های رأی با اشاره به این که این انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری قدبرافراشتن ملت و سینه سپرکردن مردم در مقابل دشمنان است، تصریح کرد: نتیجه این دو انتخابات هرگونه رقم بخورد برای مردم پیروزی و سرافرازی است و ان‌ شاءالله با نگاه لطف حضرت زهرا(س) در این ایام فاطمیه با این حضور پرشور برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام اضافه شد.
وی با اشاره به این که مردم ما با شور و اشتیاق و حضور حداکثری همراهی خود را با اصل نظام و رهبری مجدداً تبیین کردند و بینش سیاسی و آگاهانه خویش را برای بدخواهان ملت به زیبایی تفسیر کردند، بیان داشت: امسال به دلیل برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، شرایط بسیار مهم و حساس و سرنوشت ساز است که با حضور پرشور مردم با موفقیت پشت سر گذاشته شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در ادامه با اشاره به این که برگزاری انتخابات را با سلامت کامل از اهداف اصلی دستگاه های اجرایی بود، عنوان کرد: لازم است از همه احزاب و سلایق در پای صندوق های رای حضور پیدا کردند و ما نیز به عنوان نماینده دولت در شهرستان آبیک از تمامی آرا و حراست می کنیم که آرای مردم که حق الناس می باشد.
این مسئول با اشاره به این که حفظ آرای مردم بسیار مهم می باشد، متذکر شد: قطعا با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان از این امتحان سر بلند بیرون بیاییم.
رحمانی با اشاره به این که این نظام متعلق به ملت ایران اسلامی می باشد، تصریح کرد: انتخابات مال مردم است و حضور آگاهانه در پای صندوق ها برای نظام یک رفراندوم محسوب می شود و تمام بدخواهان نظام این حضور حماسی را زیر ذره بین قرار خواهند داد که امروز با این حضور پرشور بار دیگر این مردم حماسه ای دیگر آفریدند.
وی با تشکر از حضور پرشور مردم شهرستان آبیک در انتخابات بیان داشت: حضور مردم در صحنه انتخابات نشاندهنده استکبارستیزی ملت ایران است که امروز مردم با حضور پرشور خود بار دیگر با انقلاب تجدید میثاق کردند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.
سرپرست فرمانداری آبیک، با اشاره به این که حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک حماسه دیگر در صحنه انقلاب را رقم زد؛ تصریح کرد: یکی از پشتیبان های پرقدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در این سال ها حضور حماسی و پرشور مردم در صحنه های انقلاب از جمله انتخابات و راهپیمایی ها بوده است.
این مسئول با اشاره به این که این حضور بار دیگر استکبار ستیزی ملت ایران در پای صندوق های رای با مشارکت حداکثری به جهانیان اثبات کرد، متذکر شد: مردم با بصیرت ما، همیشه و در همه صحنه ها با حضور خود انقلاب را یاری کرده اند و امروز نشان دادند که پای اهدافشان با گذشت بیش از ۳۷ سال ایستادگی کرده اند.
رحمانی با اشاره به این که انتخابات یکی از مهم ترین نشانه های مردم سالاری دینی است، متذکر شد: در دوران انتخابات ملزم به انجام تکلیف هستیم که امروز مردم ما به خوبی این وظیفه را انجام دادند و با آرمان های انقلاب، رهبری، ریاست جمهوری و شهدا تجدید میثاق کردند.
سرپرست فرمانداری آبیک، در پایان گفت وگو تأکید داشت: مردم بایستی بدانند که حضور پرشور، آگاهانه و با بصیرت در عرصه سیاسی انتخابات بی تردید در آینده نظام نقش بی بدیلی دارد و اقشار مختلف جامعه حق دارند ازسلامت انتخابات و سرنوشت آینده خود مطمئن باشند که این حضور پرشور مردم نشاندهنده اطمینان مردم به نظام است.

انتهای پیام/7008

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان