۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حضور در ساعات اولیه پای صندوق های رای به اعلام نتایج به موقع کمک خواهد کرد
کد خبر: ۱۴۲۷۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار تاکستان:

حضور در ساعات اولیه پای صندوق های رای به اعلام نتایج به موقع کمک خواهد کرد

فرماندار تاکستان گفت: حضور شهروندان در ساعات اولیه در پای صندوق های رای به اعلام به موقع نتایج آراء و جمع بندی کمک خواهد کرد.

حضور در ساعات اولیه پای صندوق های رای به اعلام نتایج به موقع کمک خواهد کرد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، ایرج حیدری فرماندار شهرستان تاکستان صبح امروز در حاشیه حضور در پای صندوق رای در گفتگو با تاک پرس با بیان اینکه حوزه انتخابیه تاکستان کار جمع آوری آراء در 171شعبه که در یک شعبه اصلی و سه شعبه فرعی آغاز شده است تصریح کرد: ستاد انتخابات و هیات های اجرایی اعم از ستاد جرایی نظارت و بازرسی ستاد کشور آماده اخذ رای از ساعات اولیه از شهروندان سطح تاکستان هستند.
فرماندار تاکستان ضمن تقدیر از کاندیدا که شور تبلیغاتی همراه با نظم و امنیت را داشتند عنوان کرد: مردم همان طور که فعالانه در صحنه تبلیغات حضور پیدا کردند به فرموده مقام معظم رهبری رهبری رای را نیز مانند نماز اول وقت در اول وقت بجا بیاورندتا از ازدهام ساعات پایانی رای گیری کاسته شود.
وی با بیان اینکه مردم شریف شهرستان در ساعات اولیه برای اخذ رای در شعب حاضر باشند گفت: امیدواریم تمامی شهروندان با حضور به موقع خود در شعب اخذ رای ما رای در اعلام به موقع نتایج یاری کنند و ما در ساعات پایانی شرمند برخی شهروندان به دلیل اتمام پایان ساعات رای گیری نباشیم.
حیدری در پاسخ به این سوال که آیا ساعات اخذ رای تمدید خواهد شد گفت: تمدید بستگی به اعلام نظر وارزت کشور دارد و هم چنین حضور مردم تعیین کننده این موضوع خواهد بود.

انتهای پیام/7008

منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان