۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین پیشرفت ۷۰درصدی پروژه مرکز سرای محله شهرداری محمدیه
کد خبر: ۱۴۲۷۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر محمدیه اعلام کرد:

پیشرفت ۷۰درصدی پروژه مرکز سرای محله شهرداری محمدیه

علی کاظمی: اولین سرای محله شهر محمدیه، جهت ایجاد فضای مناسب فرهنگی برای هنرمندان و جوانان، در حال حاضر از پیشرفت ۷۰ درصد برخوردار می باشد.

پیشرفت ۷۰درصدی پروژه مرکز سرای محله شهرداری محمدیه

به گزارش صبح قزوین، علی کاظمی علی آبادی، رئیس شورای شهر محمدیه با تاکید بر جایگاه ویژه فرهنگ در کشور، اظهار کرد:  در این راستا شهرداری محمدیه، علاوه بر توجه به  مسائل عمرانی در  خصوص مسائل فرهنگی نیز موفق عمل کرده است.

وی توضیح داد: شورا و شهرداری بر همین اساس در اوایل سال اقدام به ساخت و ایجاد فضای مناسب برای هنرمندان و جوانان فرهنگ دوست در این شهر نموده و کلنگ ساخت اولین سرای محله شهر محمدیه، با حضور استاندار و مسئولین استانی و شهرستان البرز در اوایل سال جاری برزمین زده شد؛ تا شهروندان فرهیخته در مکانی آرام و مجهز به امکانات،  به  امور فرهنگی و مذهبی  بپردازند.

این مقام مسئول ساخت و ایجاد چنین فضاهایی را امری ضروری دانسته و افزود: وجود چنین مکان هایی علاوه بر تأمین  نیاز هنرمندان، باعث تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان برای پرداختن به امور فرهنگی و مذهبی و هنری خواهد شد.

کاظمی خاطر نشان کرد: این پروژه یکی از پروژه های مهم در دست اقدام شهرداری است که در حال حاضر از روند مطلوب و پیشرفت 70 درصد نیز برخوردار می باشد.
این پروژه در زمینی به مساحت هزار و 200 متر و در 2 طبقه  شامل یک سالن آمفی تاتر و چندین اتاق کار و جلسات همچنین با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال، در منطقه سه محمدیه در حال ساخت می باشد.

وی در پایان ضمن اعلام  افتتاح این طرح در اوایل سال آینده، به پروژه دارالقرآن این شهر نیز اشاره نمود و گفت: با توجه به اینکه نقشه های اوقاف نیاز به باز نگری داشت، مقرر گردید در اسرع وقت این نقشه ها اصلاح و عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک شروع شود.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان