۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انتخاب لیست‌ مدنظر غربی‌ها افتادن در دام اسلام آمریکایی است
کد خبر: ۱۴۲۵۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۶ ساعت: ۱۳:۳۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت شهر شال:

انتخاب لیست‌ مدنظر غربی‌ها افتادن در دام اسلام آمریکایی است

امام جمعه موقت شهر شال گفت: امام راحل می‌فرمود، اگر می‌خواهید در دام اسلام آمریکایی گرفتار نشوید از جامعه مدرسین پیروی کنید.

انتخاب لیست‌ مدنظر غربی‌ها افتادن در دام اسلام آمریکایی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی، امام جمعه موقت شال عصر روز گذشته(چهارشنبه) در همایش اصولگرایان استان در سالن شهید بابایی قزوین گفت: داستان امروز عده‌ای در جامعه شبیه عملکرد عبدالله بن عمر در دوره امام حسین(ع) است.
وی در ادامه افزود: این صحابه پیامبر(ص) پس از قتل عثمان که مردم برای بیعت با امام علی(ع) اقدام کردند از بیعت با ایشان سرباز زد و گفت احتیاط می‌کنم و همین عملکرد را در زمان امام حسن(ع) و امام حسین(ع) داشت و در بیعت با ائمه آن دوران احتیاط کرد.
این کارشناس دینی ادامه داد: اما همین عبدالله بن عمر با روی کار آمدن حجاج بن یوسف شبانه به محل استراحت وی رفت و گفت می‌ترسم تا صبح با امام زمان خود بیعت نکرده باشم و بمیرم.
وی اضافه کرد: این صحابه پیامبر(ص) از بیعت عزتمندانه با ائمه گرامی سرباز زد اما با پای حجاج بن یوسف در محل استراحگاهش دست بیعت ذلتمندانه داد.
امام جمعه موقت شال با بیان اینکه حوادث تاریخی باد درس عبرتی برای همه ما باشد، ابراز کرد: امروز برخی‌ها در مقابل لیست معرفی شده از سوی جامعه مدرسین موضع دارند و زمانی که به آنها می‌گوییم جامعه مدرسین قم همان افرادی هستند که امام راحل می‌فرمود، اگر می‌خواهید در دام اسلام آمریکایی گرفتار نشوید از آنها پیروی کنید، می‌گویند فعلا احتیاط می‌کنیم و می‌خواهیم فکر کنیم.
وی تصریح کرد: این افراد حتی در مقابل لیست معرفی شده از سوی جبهه اصولگرایی استان نیز موضع دارند و ما احتیاط می‌کنیم.
موسوی شالی اذعان کرد: اما وقتی رسانه‌های انگلیسی چون بی بی سی لیست معرفی می‌کنند و می‌گویند به چه کسی رأی دهید، این افرد بدون هیچ تامل و احتیاطی آن را تائید می‌کنند.
وی اظهار کرد: در شرایط امروز که غربی‌ها به دنبال تعیین خط مشی برای ما هستند و عوامل داخلی آنها هم پیاده کننده این شرایط شده‌اند باید گفت متاسفانه قصه عبدالله بن عمر تکرار شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان