۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین پاسخ ایوبی به ادعای مجری طرح «بادیگارد»/ به گیشه سال ۹۵ امید دارم
کد خبر: ۱۴۲۵۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۶ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

در جمع خبرنگاران؛

پاسخ ایوبی به ادعای مجری طرح «بادیگارد»/ به گیشه سال ۹۵ امید دارم

رییس سازمان سینمای به ادعای مجری طرح «بادیگارد» مبنی بر برگزیده اصلی جایزه ملی پاسخ داد.

پاسخ ایوبی به ادعای مجری طرح «بادیگارد»/ به گیشه سال ۹۵ امید دارم
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در جمع خبرنگاران در پایان مراسم اهدای جوایز پنجمین دوره کتاب سال سینمایی در خصوص عملکردش در سال 94 گفت:عملکردم را شما باید بررسی کنید نه خودم.

وی در خصوص پیش‌بینی گیشه سال آینده سینما نیز عنوان کرد: سال‌های گذشته که خیلی‌ها می‌گفتند سینما فروش خوبی نخواهد داشت و به سال سیاه سینمای ایران قلمداد می‌شد اما من می‌گفتم سال خوبی خواهد بود. امسال که همه می‌گویند سال خوبی در پبش داریم طبیعی است من که همیشه خوشبینم باید امیدوارتر باشم.

ایوبی در پاسخ به این سوال که با توجه به روحیه مردم در جامعه آیا به تولید بیشتر فیلمهایی با ژانر کمدی نیازمندیم، بیان کرد: اول اینکه مردم کشور ما نباید عصبی باشند چون از امنیت و آسایش بسیار خوبی نسبت به کشورهای اطراف برخورداریم. دوم فیلم‌هایی که امسال به جشنواره راه پیدا کردند هم تنوع ژانر در آنها به چشم می‌خورد هم فیلم‌های خانوادگی در آنها است. فیلم‌هایی که مردم می‌توانند در کنار خانواده با آرامش ببینند. حتی اگر شاهد آثاری با مضمون تلخی باشیم باید قبول کرد این نمونه فیلم‌ها نیز جزو رسالت سینما هستند.

وی در مورد برگزاری جشنواره مستقل بخش هنر و تجربه گفت: به هر حال شورای سیاست گذاری، ایده این کار و موافقت اصولی وجود دارد اما در مورد کم و کیف و چگونگی برگزاری باید صحبت‌های بیشتری کرد.

ایوبی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر صحبتهای لشکری پور که جایزه نگاه ملی در ابتدا به »بادیگارد» داده شده اما ما از گرفتن آن امتناع ورزیدیم و بعد به فیلم «نفس» رسیده اظهار داشت: اول سلام من را به ایشان برسانید. دوم اینکه جایزه نگاه ملی در حقیقت جایزه سازمان سینمایی است و ربطی به داوران ندارد و غیر از من، دبیر و کسانی که در سازمان هستند نه هیات داوران و نه هیچ کس دیگری تا آخرین لحظه از آن خبر نداشت و نمیدانستند به چه فیلمی داده خواهد شد. گذشته از هرچیز اگر ما در ابتدا این جایزه را به «بادیگارد» دادیم و آنها قبول نکردند این خبر را تکذیب می‌کنیم اگر هم دیگران دادند ما خبر نداربم.
انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان