۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مجلس باید دغدغه معیشت مردم را داشته باشد
کد خبر: ۱۴۲۵۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۶ ساعت: ۱۰:۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

مجلس باید دغدغه معیشت مردم را داشته باشد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در همایش گرامیداشت روز مهندس در جمع مهندسان بسیجی گفت: مجلس باید دغدغه معیشت مردم را داشته باشد.

مجلس باید دغدغه معیشت مردم را داشته باشد
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، همایش گرامیداشت روز مهندس به همت بسیج مهندسین عصر چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر سازمان تبلیغات برگزار شد.
سردار محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در این همایش با اشاره به حوادث پیش از شهادت حضرت زهرا(س) ابراز کرد: در فاصله حادثه غدیر تا وفات پیامبر(ص) 100 هزار نفر که در ماجرای غدیر حضور داشتند، دچار استحاله فکری شدند و وصیت پیامبر را فراموش کردند در نتیجه شهادت حضرت زهرا(س) رقم خورد.
وی تاکید کرد: این استحاله فکری در شرایط امروزی و در زمانه ما نیز ممکن است رقم بخورد و باید نگران حراست از ارزش‌های بنیادی باشیم.
سردار شاهرخی خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی توانسته‌ایم مراحل انقلاب و مبارزه  نظام سازی را با موفقیت پشت سربگذاریم اما در مرحله تشکیل دولت اسلامی باقی مانده‌ایم و دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از دولت اسلامی به کار می‌بندد، زیرا تشکیل دولت اسلامی، تمدن اسلامی را در پی دارد و تمدن اسلامی می‌تواند الگویی برای تمام دنیا باشد.
وی در ادامه گفت: یکی از بخش‌های بی بدیل دولت اسلامی، مجلس شورای اسلامی است که بنابر سخن مقام معظم رهبری، وظیفه ریل گذاری مسیر ملت را بر عهده دارد و یک مجلس تراز با وجود نمایندگان شایسته و تراز شکل می‌گیرد.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به نابه سامانی‌های نظام مالی و بانکی، مشکلات حوزه تولید عنوان کرد: نماینده مجلس باید با دردهای مردم آشنا باشد و برای حل آن برنامه جدی داشته باشد زیرا با وجود یک مجلس تراز، بسیاری از نابه‌سامانی‌های موجود حل خواهد شد.
این مسئول استانی اظهار کرد: مردم دچار معضلات جدی در زمینه معیشت هستند و مجلس آینده باید دغدغه معیشت مردم را داشته باشد.
وی تاکید کرد: ملت ایران نیازمند مجلسی است که از استقلال و عزت ملی در پرتو انقلاب اسلامی دفاع کند و چشم‌های تیزبینی برای رصد مخاطرات داشته باشد.
سردار شاهرخی با اشاره به حمایت دشمنان ایران از برخی کاندیداها، یادآور شد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، باید مراقب نفوذ دشمن در مجلس و سایر نهادها باشیم زیرا این ملت به دنبال مجلسی که نمایندگان آن را انگلستان و آمریکا انتخاب کرده باشد، نیستند.
وی خاطر نشان کرد: کاندیدایی که غرق در اشرافی‌گری و پول است، نمی‌تواند حال مستضعفان را درک و از آنان حمایت کند و در جایگاه دفاع از انقلاب اسلامی قرار گیرد.
این مسئول افزود: نماینده‌ای که خودباوری ملت ایران را زیرسوال می‌برد و توانایی ایرانیان را در حد پخت آبگوشت بزباش می‌داند، نمی‌تواند حامی حقوق مردم باشد.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) ابراز کرد: اگر میان شعارهای یک کاندیدا و رفتارش تناقض وجود داشت، این کاندیدا منافق است و مردم نباید اجازه دهند که به مجلس راه یابد.
وی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری درباره نفوذ، گفت: ملت ایران نباید نقش خود را در انتخاب و تشکیل مجلس فراموش کند و باید به تحقق خواسته‌های رهبری از مجلس و دغدغه‌های ایشان توجه زیادی کرد.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان