۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین دخالت بی‌بی‌سی در انتخابات به دلیل ضعف موضع انقلابی مسئولان ماست/ با انتخاب نماینده‌ شجاع باید راه نفوذ دشمن به کشور را بست
کد خبر: ۱۴۲۴۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۵ ساعت: ۲۰:۲۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

دخالت بی‌بی‌سی در انتخابات به دلیل ضعف موضع انقلابی مسئولان ماست/ با انتخاب نماینده‌ شجاع باید راه نفوذ دشمن به کشور را بست

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: جریان مخوفی در حکومت ما لانه کرده که به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به نظام است؛ اگر نمایندگان شجاع و بابصیرت انتخاب نکنیم راه نفوذ دشمن باز خواهد شد.

دخالت بی‌بی‌سی در انتخابات به دلیل ضعف موضع انقلابی مسئولان ماست/ با انتخاب نماینده‌ شجاع باید راه نفوذ دشمن به کشور را بست
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس عصر امروز(چهارشنبه) در همایش اصولگرایان اظهار کرد: قدرت ملی هر کشوری به واسطه چند چیز ایجاد می‌شود که اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون همین عوامل است.
وی در ادامه افزود: حضور رهبری مقتدر که اداره حکومت اسلامی ما را برعهده دارد این رهبر با مدیریت الهی خود نظام را بیمه کرده است و با پایبندی به آرمان‌های امام راحل توانسته زمینه اقتدار نظام را فراهم کند.
این نماینده مجلس ابراز کرد: حضور مردم در صحنه دومین عامل قدرت نظام اسلامی ایران است زیرا ملت ما به واسطه حضور در مقاطع مختلف نظام توانسته‌ زمینه یأس دشمن و برملاکردن توطئه‌های آنها را فراهم کند.
وی وجود نیروهای مسلح را عامل سوم اقتدار ایران اسلامی بیان کرد و گفت: حضور فداکارانه نیروهای ارتش، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور موثر بوده و هجوم استکبار جهانی را خنثی کرده است.
حسینی یادآور شد: عامل چهارم موضوع اقتصاد و تاثیرگذاری این حوزه روی زندگی مردم و استقلال کشور است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از سال 84 موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که از سوی دولت‌های مختلف جدی گرفته نشد و امروز مردم درگیر گرانی، تورم و رکود هستند و توان مدیریت خانواده خود را از دست داده‌اند.
این کارشناس سیاسی بیان کرد: شما باید نماینده‌ای را انتخاب کنید که در اقتصاد نگاه درون زا داشته باشد و بتواند با ارائه برنامه‌های مناسب مشکلات حوزه اقتصاد را هموار کند.
وی با بیان اینکه نگرانی امروز مردم از نابسامانی‌های اقتصادی است، عنوان کرد: یکی از راه‌های نفوذ دشمن حوزه اقتصاد است، یعنی با با شکل گیری فساد اقتصادی در جامعه اطمینان مردم نسبت به مدیران و نظام کمرنگ می‌شود.
نماینده مردم قزوین دخالت‌های مدیران دولتی را در امور از عوامل شکل گیری فساد اقتصادی دانست و گفت: در بسیاری از فسادهای اقتصادی نقش مدیران دولتی بی تاثری نبوده است و دشمنان نظام این موضوع را به خوبی درک کرده و قصد نفوذ از همین راه را دارند.
وی تصریح کرد: دفاع از مستضعفان عالم از وظایف نظام مقدس جمهوری اسلامی است بنابراین نباید اجازه ایجاد فاصله طبقاتی در جامعه را بدهیم، یکی از آرمان‌های امام راحل فراهم کردن یک زندگی مناسب برای مردم بود اما امروز عده‌ای به دنبال اشرافی گری هستند.

جامعه مدرسین از سالمترین تشکیلات کشور است


حسینی به ویژگی‌های یک نماینده انقلابی اشاره کرد و گفت: یک نماینده باید دیندار و خداترس بوده و روحیه استکبارستیزی داشته باشد.
وی افزود: امروز برخی از دولتمردان روحیه استکبارستیزی آمریکا را کنار گذاشته‌اند و می‌گویند آمریکا نیز مثل کشورهای دیگر است، در صورتی که امام می‌فرمود آمریکا شیطان بزرگ است.
این کارشناس سیاسی تاکید کرد: رابطه با آمریکا برابر است با از دست دادن همه دستاوردهای انقلاب اسلامی در 37 سال گذشته.
وی خدمت به محرومان جامعه را از ویژگی‌های دیگر یک نماینده انقلابی ذکر کرد و ابراز داشت: متاسفانه هم اکنون در برخی از دولتمردان و نمایندگان مجلس این روحیه را نمی‌بینیم.
این نماینده مجلس تصریح کرد: جریان مخوفی در حکومت ما لانه کرده که به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به نظام است؛ اگر نمایندگان شجاع و بابصیرت انتخاب نکنیم راه نفوذ دشمن باز خواهد شد.
وی با بیان اینکه چه شده امروز بی بی سی به دنبال معرفی لیست به مردم ایران است، بیان کرد: چرا باید رسانه‌های انگلیسی از شخصیت‌هایی که زمانی موضع انقلابی داشتند حمایت کند؟
حسینی اضافه کرد: غربی‌ها همیشه با نظام مقدس ما مشکل داشته‌اند پس امروز بی بی سی تغییر موضع نداده است؛ بلکه شخصیت‌های انقلابی ما تغییر کرده‌اند و نسبت به انقلاب در موضع ضعف قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: جامعه مدرسین انقلاب اسلامی از سالمترین تشکیلات کشور است و مورد حمایت رهبر معظم انقلاب هستند؛ بنابراین باید به لیست معرفی شده آنها رأی دهیم تا گزینه‌های مدنظر دشمن به مجلس و خبرگان راه پیدا نکند.
نماینده مردم قزوین در مجلس در ادامه با بیان اینکه به قول‌هایی که در مجلس نهم داده بودم، عمل کردم، گفت: قول اول من دفاع همه جانبه از ولایت فقیه و رهبری بود و دوم اینکه با صراحت بیان از تخلفات حرف زده‌ام و با هیچ کس رانت نداشته‌ام.
وی در پایان اذعان کرد: هدف من در مجلس پیگیری مطالبات مردم و مبارزه با جریان اشرافیت است و همه سعی خود را برای خدمت به مردم در مجلس به کار خواهم بست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان