۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شهید اسدی مرد روزهای سخت بود
کد خبر: ۱۴۲۳۷۶ نویسنده: حجت الاسلام خضری تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۵ ساعت: ۱۵:۰ ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام خضری در مصاحبه با صبح قزوین:

شهید اسدی مرد روزهای سخت بود

حجت الاسلام خضری گفت: هر زمان که کار سختی روی زمین می‌ماند دوستان فرهنگی با شهید اسدی تماس می‌گرفتند، زیرا می‌دانستند که گره‌ها به دست وی باز می‌شود.

شهید اسدی مرد روزهای سخت بود
حجت الاسلام سید مهدی خضری، از دوستان شهید حجت اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، درباره ویژگی‌های اخلاقی این شهید اظهار کرد: این شهید بزرگوار مصداق آیه "ان الذین آمنوا و هاجرو و جاهدوا فی سبیل الله به اموالهم و انفسهم" بود.
وی با بیان اینکه شهید اسدی به مسیری که انتخاب کرده بود باور و ایمان قلبی داشت، اذعان کرد: وی برای اجرایی کردن اهداف و اعتقادات خود هجرت می‌کرد که این موضوع یکی از ویژگی‌های بارزش بود.
دوست شهید اسدی افزود: بخش مهمی از زندگی وی در هجرت‌های فرهنگی گذشت و در این چند سال اخیر زمان طولانی را برای برپایی موکب‌های عزاداری در شهر کربلا برای اربعین اختصاص داد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه برپایی موکب در کربلا با شرایط خاص و سختی همراه است اما شهید اسدی نزدیک یک ماه در عراق حضور داشت و فضا را برای حضور زائران ایرانی برای ایام اربعین آماده می‌کرد.
خضری عنوان کرد: شهید اسدی برای کمک به محرومان به اردوهای جهادی در استان‌های غربی کشور می‌رفت و یکی از فعالیت‌های فرهنگی وی در هجرت به مناطق دیگر، برگزاری یادمان‌های دفاع مقدس بود.
وی ابراز کرد: در ایام نوروز که همه به تفریح و بازدید مشغول هستند این شهید بزرگوار با ترک خانواده خود به جنوب کشور می‌رفت و به برپایی یادمان‌های مختلف برای شهدا می‌پرداخت.

شهید اسدی در دفاع از آرمان‌های انقلاب، ولایت و شهدا پیشتاز بود


دوست شهید اسدی بیان کرد: شهید اسدی طلبه بود و در کنار این موضوع با ارائه ایده‌های مختلف به دنبال اجرایی شدن کارهای فرهنگی می‌رفت، مجموعه‌های فرهنگی را مدیریت می‌کرد و از همین تولیدات فرهنگی برای برپایی هیئت و اقدامات هزینه کرد یعنی جهاد این شهید عزیز با جان و مالش بود.
وی با بیان اینکه شهید اسدی در جذب جوانان بسیار موفق عمل می‌کرد، گفت: از زمانی که رهبر معظم انقلاب بحث تهاجم فرهنگی را مطرح کردند وی با همه تلاش خود در مسیر هدایت نسل جوان قدم برداشت و پای منبر مداحی وی جوانان زیادی تربیت شدند.
خضری اضافه کرد: در استان قزوین مجموعه فرهنگی شهید اسدی مورد استقبال جوانان زیادی بود؛ زیرا بسیاری از مردم از گوشه و کنار شهر به دلیل حضور شهید اسدی به هیئت می‌آمدند.
وی تصریح کرد: شهید اسدی در مقاطع حساس انقلاب مثل فتنه سال 88 حضور شبانه روزی داشت و در دفاع از آرمان‌های انقلاب، ولایت و شهدا پیشتاز بود، تمام دوستان فرهنگی زمانی که کار سختی روی زمین می‌ماند با شهید اسدی تماس می‌گرفتند زیرا می‌دانستند که گره‌ها به دست وی باز می‌شود.
دوست شهید اسدی با بیان اینکه شهید اسدی مرد روزهای سخت بود، گفت: محوریت فعالیت‌های فرهنگی هیئت حسین جان که شامل برپایی برنامه‌های هیئت و تولید محصولات فرهنگی بود را این شهید برعهده داشت، وی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بود و در سطح کشور او را به عنوان فعال فرهنگی می‌شناختند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان