۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حضور پرشور مردم در انتخابات ۷ اسفند، تکمیل حماسه ۲۲ بهمن است
کد خبر: ۱۴۲۳۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۵ ساعت: ۱۴:۳۹ ↗ لینک کوتاه

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

حضور پرشور مردم در انتخابات ۷ اسفند، تکمیل حماسه ۲۲ بهمن است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از ملت همیشه در صحنه ایران برای خلق حماسه ۷ اسفند دعوت کرد.

حضور پرشور مردم در انتخابات ۷ اسفند، تکمیل حماسه ۲۲ بهمن است
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از ملت بصیر، همیشه در صحنه و ولایت‌مدار ایران اسلامی دعوت کرد تا در روز جمعه (7اسفند 1394)، با حضور آگاهانه، دشمن شکن و حماسی خویش در پای صندوق‌های رأی حماسه 22 بهمن را تکمیل کنند.

در این اطلاعیه آمده است:
کشور ما در حال حاضر در فضای بین‌المللی و در شرایط خاص پسا تحریم قرار دارد. انتخاب نمایندگان اصلح برای راه‌ یابی به مجلس خبرگان رهبری به عنوان نهادی حاکمیتی و بالادستی و نمایندگانی خادم و دلسوز و امین برای مجلس شورای اسلامی، به عنوان نهادی قانونگذار، از سوی مردم آگاه ایران اسلامی می‌تواند پاسخ محکمی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان بوده و کشور را در مسیر درست تقنین قوانین هدایت و ریل‌گذاری در مسیر رشد و پیشرفت و تعالی قرار دهد.

دشمنان قسم خوردۀ انقلاب و نظام‌اسلامی و دشمنان استقلال و آزادی، تصور می‌کنند که با زر و زور و تزویر و امپریالیسم رسانه‌ای و گسترش بنگاه‌های شایعه سازی و به پا کردن جنگ رسانه‌ای در غول‌های دروغ پراکنی خود در سراسر جهان و با حربه‌های فرسودۀ تحریم و ترور و ارعاب می‌تواند عزت و استقلال و سربلندی و عزم ملت ایران را در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی سست کند.
اما این مردم همان‌طور که به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ، در راهپیمایی22 بهمن امسال لبیک گفته و حضور پرصلابت خویش را در حمایت از انقلاب اسلامی نشان دادند بار دیگر با لبیکی کوبنده‌تر به ندای رهبر و مقتدای خود، با حضور آگاهانه و مثال زدنی خود در دهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در روز جمعه 7 اسفند نیز، مشت محکمی بر دهان ائتلاف شیطانی بدخواهان و مثلث شوم آمریکا ، انگلیس و صهیونیسم غاصب با حمایت ارتجاع عرب منطقه خواهند زد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است :
حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، "رأی به ولایت‌مداری، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" است.
حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، " رأی به شهدای هسته‌ای و مدافع حرم و پاسداشت خون تمامی شهدا" است.
حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، " رأی به بی‌اثر بودن نفوذ و حربه‌های دشمنان عنود انقلاب اسلامی" است.
حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، " رأی به ایستادگی و اقتدار، عزت و پیشرفت ملی ایران اسلامی" است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی خود، بار دیگر از مردم فهیم، متدین و انقلابی ایران اسلامی می‌خواهد، با حفظ وحدت حول محور ولایت و انتخاب افراد با تقوا و مؤمن، کاردان و متخصص، امین و دلسوز، بینش اسلامی ـ انقلابی و درایت و بصیرت و لحظه شناسی خویش را در روز 7 اسفند ماه در پای صندوق‌های رأی به اثبات رسانده و با رأی آگاهانه، نمایندگان بابصیر و ولایت‌مدار را برای حضور در عرصه‌های حساس نظام انتخاب نمایند.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان