۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پرونده الکترونیکی سلامت ایثارگران رونمایی می‌شود
کد خبر: ۱۴۲۳۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۵ ساعت: ۱۳:۵۷ ↗ لینک کوتاه

معاون بهداشت و درمان بنیاد قزوین:

پرونده الکترونیکی سلامت ایثارگران رونمایی می‌شود

معاون بهداشت و درمان بنیاد قزوین گفت: پرونده الکترونیکی سلامت جامعه ایثارگران با هدف ارائه‌ی خدمات مطلوب درمان، رونمایی می‌شود.

پرونده الکترونیکی سلامت ایثارگران رونمایی می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، مسعود بخارایی، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین رونمایی از پرونده الکترونیکی سلامت جامعه ایثارگران را از مهمترین برنامه‌های بنیاد برشمرد و گفت: نزدیک به 50 درصد از وضعیت سلامت خانواده‌های شاهد و ایثارگر به صورت الکترونیکی در سیستم سجایا ثبت شده است.
وی افزود: بنیاد تلاش می‌کند تا بتواند در چند ماه آینده، از پرونده الکترونیکی سلامت جامعه ایثارگران رونمایی کند، این موضوع بستگی به ارائه وضعیت پزشکی جامعه ایثارگران از سوی پزشکان سلامت دارد.
بخارایی گفت: با تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت جامعه ایثارگران، پزشک مربوطه می‌تواند در هر زمان از سابقه بیماری جامعه هدف مطلع شده و اقدامات مناسبی در تشخیص و درمان بیماری انجام بدهد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همچنین بنیاد با تشکیل پرونده یاد شده می‌تواند از تعداد بیماران جامعه هدف مطلع شود و اقدامات لازم را در درمان و پیگیری آنها انجام بدهد.

انتهای پیام/7008

منبع: بنیاد شهید قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان