۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اختصاص ۷۹۲ کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان در قزوین
کد خبر: ۱۴۲۳۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۶ ساعت: ۸:۳۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

اختصاص ۷۹۲ کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان در قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اختصاص ۸۱ مدرسه و ۷۹۲ کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان و مسافران خبر داد.

اختصاص ۷۹۲ کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جمع اعضای ستاد اسکان نورزی سال 95 استان اظهار کرد: به منظور رفاه حال مسافران به ‌ویژه فرهنگیان در نوروز 95 آموزش و پرورش استان قزوین بالغ بر 81 مدرسه و 792 کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان و مسافران اختصاص داده است.

وی افزود: در نوروز سال 95، شانزده پایگاه ستاد اسکان در استان دایر می‌باشد و مدارس زیر پوشش ستاد اسکان به چهار دسته شامل مدارس گروه ویژه، مدارس گروه الف، مدارس گروه ب و مدارس گروه ج تقسیم می‌شوند که آماده ارائه خدمات به میهمانان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: آموزش و پرورش در سال گذشته عملکرد بسیار مطلوبی را در سطح این استان داشته است که امیدواریم در سال آینده نیز مطلوب‌تر می‌شود.

قاسمی با اشاره به این رزرو اینترنتی محل اسکان از طریق سایت اسکان آموزش و پرورش، تصریح کرد: فرهنگیان عزیز می‌توانند با مراجعه به ستادهای اسکان شهرستان‌‌ها با ارائه کارت شناسایی معتبر، نسبت به دریافت معرفی ‌نامه برای اسکان اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تکریم میهمانان را از نکات مهم در اسکان موقت فرهنگیان خواند و عنوان کرد: شهر قزوین پیشینه تاریخی خوب و فراوانی دارد، باید همگی به خصوص عوامل اجرایی ستاد و مراکز اسکان در شناساندن این شهر و استان به میهمانان نوروزی سعی و تلاش وافری به عمل آورند.

این مسئول با اشاره به ابتکار آموزش و پرورش استان در راه اندازی موزه فرهنگ و آموزش در قزوین گفت: موزه فرهنگ و آموزش با نمایش تاریخ صد ساله آموزش و پرورش استان، مکان خوبی برای بازدید گردشگران و میهمانان استان قزوین است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان