۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین رأی اولی‌ها، زینت رأی دهندگان هستند
کد خبر: ۱۴۲۲۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۵ ساعت: ۱۲:۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

رأی اولی‌ها، زینت رأی دهندگان هستند

استاندار قزوین در مراسم فصل حضور که ویژه رای اولی‌ها برگزار شد، گفت: رأی اولی‌ها، زینت رأی دهندگان هستند

رأی اولی‌ها، زینت رأی دهندگان هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، همایش فصل حضور ویژه دانش آموزان دختر رای اولی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه تربیت معلم برگزار شد.
انصاری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش در این همایش اظهار کرد: ملت ایران 200 سال زجر کشیدند تا امروز بتواند در امور اساسی مملکت مشارکت داشته باشند.
وی افزود: برای اینکه قدرت در میان مردم توزیع شود و از انحصار سلطنت بیرون آید، در جای جای ایران صدها نفر شهید شده‌اند.
انصاری خطاب به دانش آموزان رای اولی، گفت: مشارکت شما در انتخابات برابر با حضور بسیجیان در جبهه‌های جنگ است و اگر نسبت به انتخاباتبی تفاوت باشیم، نمی‌توانیم پاسخگوی تاریخ و شهدا باشیم.
همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار در این همایش ابراز کرد: تک تک آراء مردم در انتخابات، در سرنوشت مدیریتی کشور موثر است و ما ملزمیم در پای صندوق‌های رای حاضر و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشیم.
وی افزود: اگر بخواهیم کشوری قدرتمند و با ثبات داشته باشیم، باید به همان شیوه‌ای که گذشتگان ما از انقلاب اسلامی دفاع کردند، در صحنه دفاع حضور فعال داشته باشیم.
رحیمی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در حمایت از نظام، همواره موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمن بود.
وی تاکید کرد: همه لوازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و حضور گسترده مردم فراهم است.
فریدون همتی، استاندار قزوین نیز در این همایش عنوان کرد: امام خمینی(ره) به نسل‌های آینده امید فراوانی داشت، این نسل و نسل‌های آینده همانند جوانان ابتدای انقلاب حافظ و مدافع نظام هستند.
وی افزود: رای دادن حق هر شخص و وظیفه تک تک مردم است تا انسجام ملی بین ایرانیان ایجاد شود و دشمن از فتنه‌ افکنی نا امید شود.
استاندار قزوین با اشاره به اینکه 5 هزار رای اولی دراستان قزوین داریم، گفت: رای اولی‌ها به این انتخابات زینت می‌بخشند و موجب ایجاد روحیه و انگیزه در تمام گروه‌ها می‌شوند.
همتی با توضیح وظایف مجلس در حوزه قانون گذاری و نظارت بر قانون، اظهار کرد: قوانینی که در مجلس توسط نمایندگان انتخابی ما تصویب می‌شود، در سرنوشت ملت ایران تاثیر گذار است.
وی تاکید کرد: باید در انتخاب نماینده دقت لازم را به خرج داد تا فرد انتخابی تعهد لازم نسبت به انقلاب و اسلام و شهدا را داشته باشد.
این مسئول در پایان گفت: نماینده موظف است در میان پشنهادات مطرح شده در مجلس، خوب و بد را تشخیص دهد و در راستای اهداف نظام گام بردارد.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان