۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین واکنش عارف به عدم وجود اقتصاددانان مطرح در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان/ بنا نیست نماینده مجلس در همه زمینه‌ها تخصص داشته باشد
کد خبر: ۱۴۱۹۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۴ ساعت: ۱۴:۴۸ ↗ لینک کوتاه

مهمترین مسئله امروز مردم معیشت و اقتصاد است

واکنش عارف به عدم وجود اقتصاددانان مطرح در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان/ بنا نیست نماینده مجلس در همه زمینه‌ها تخصص داشته باشد

سرلیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در مورد عدم وجود اقتصاددانان مطرح در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت گفت:‌ من خودم رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بودم و اقتصاد را می‌دانم.

واکنش عارف به عدم وجود اقتصاددانان مطرح در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان/ بنا نیست نماینده مجلس در همه زمینه‌ها تخصص داشته باشد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، محمدرضا عارف سرلیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت اظهار داشت: مهمترین مسئله امروز مردم معیشت و اقتصاد است.

وی افزود: درصد بسیاری از جامعه امروز زیر خط فقر نسبی هستند بنابراین به طور طبیعی ما نیز اولویت خود را معیشت مردم قرار داده‌ایم.

عارف دومین اولویت در جامعه را اشتغال به خصوص اشتغال جوانان تحصیلکرده دانست و گفت: امروز اعتیاد در جامعه وضعیتی خانمان برانداز دارد و ما نیز رفع آن را در اولویت می‌گذاریم و خوشبختانه با توجه به اینکه برنامه ششم را باید مجلس دهم بررسی و تدوین کند و برنامه چهارم و پنجم مغفول مانده شد، بنابراین باید اشتغال، معیشت و اعتیاد را در اولویت برنامه ششم قرار دهیم تا رشد بالای اقتصادی که در سند چشم‌انداز باید به 8 درصد برسد را تحقق بخشیم.

سرلیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در پاسخ به این پرسش که چرا در لیست اصلاح‌طلبان افراد شاخص اقتصادی حضور ندارند، گفت: من خودم رئیس سازمان مدیریت بودم. اقتصاد را می‌دانم بنابراین منتقدان ما کل لیست اصلاح‌طلبان کشور را ببینند.

وی افزود: بنا نیست که نماینده مجلس در همه زمینه‌ها تخصص داشته باشد چرا که مجلس نیاز به اتاق فکر و ظرفیت‌هایی دارد که از همه کارشناسان کشور بتواند حداکثر استفاده را صورت دهد و ما نیز این کار را خواهیم کرد.

انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان