۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حزب موتلفه از ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات مجلس حمایت کرد/ در انتخابات خبرگان به فهرست جامعتین رای می‌دهیم
کد خبر: ۱۴۱۹۲۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حزب موتلفه از ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات مجلس حمایت کرد/ در انتخابات خبرگان به فهرست جامعتین رای می‌دهیم

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و لیست جامعتین در خبرگان حمایت کرد.

حزب موتلفه از ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات مجلس حمایت کرد/ در انتخابات خبرگان به فهرست جامعتین رای می‌دهیم

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ، حزب موتلفه اسلامی از ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است: انتخابات نمادی از مردمسالاری دینی است. جمهوری اسلامی از آغاز با تکیه به آراء عمومی ارکان نظام را شکل داده است و هیچ تصمیمی در نظام بدون رای ملت مشروعیت ندارد. انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره مجلس خبرگان در حالی برگزار می شود که قدرتهای بزرگ به ویژه آمریکا و انگلیس در صدد اثر گذاری و اخلال در رای ملت هستند. ملت بیدار ایران با رای قاطع خود به فهرست های انقلابی مشت محکم بر دهان استکبار جهانی خواهند کوبید.

در این بیانیه تصریح شده است: اقتدار ملی ایرانیان همواره متکی بر رای آگاهانه توده های مردم بوده است. دشمن از این اقتدار بارها ضربات سنگینی خورده است. این بار هم به حول و قوه الهی مردم عزم خود را در مبارزه با آمریکا و غرب با رای آگاهانه و مدبرانه و هوشمندانه نشان خواهند داد.

حزب موتلفه اسلامی بر اساس نیازهای مردم در حوزه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی در کنار دیگر احزاب اصولگرا با رویکرد پاسخ به دغدغه های مردم به ویژه در حوزه اقتصاد به فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان در تهران و شهرستانها رای خواهد داد. همچنین در مورد انتخابات خبرگان به فهرست جامعتین در سراسر کشور رای خواهیم داد.

فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان محصول عقل جمعی انقلابیون و میثاق آنها در پایبندی به خط مبارک امام و رهبری است. روز 7 اسفند1394 همگی به پای صندوقهای رای خواهیم رفت و با رای به ائتلاف بزرگ اصولگرایان امنیت ملی را تضمین و کشور را بیمه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/DZZXWH

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان