۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین مردم در انتخابات نشان دهند که دوران تغییر آرا با دیگ پلوی انگلیسی گذشته است
کد خبر: ۱۴۱۸۰۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مردم در انتخابات نشان دهند که دوران تغییر آرا با دیگ پلوی انگلیسی گذشته است

عضو مجمع تشخیص با تاکید بر ضرورت اعلام برائت کاندیداهایی که از سوی انگلیس حمایت شده‌اند، گفت: مردم با یک «نه» بلند باید نشان دهند که دوران تغییر آرا با دیگ پلو گذشته است.

مردم در انتخابات نشان دهند که دوران تغییر آرا با دیگ پلوی انگلیسی گذشته است

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی خبرگزاری صبح قزوین ، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع نمازگزاران مسجد «فائق» در پاسخ به سوالی مبنی حضور وی در جلسه‌ای با موضوع جمع‌بندی برای رای ندادن به مشترکین لیست دولت و جامعه مدرسین، ضمن تکذیب این خبر گفت: این حرفی که گفته شده غلط و اشتباه است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه موضع انگلیس و بیان اینکه به چه کسی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید، یک بحث جناجی و لیستی نیست بلکه یک بحث ملی و انقلابی است افزود: اگر انگلیس چنین جسارت و حماقتی می‌کند قبل از همه، آن افرادی که از آنها حمایت شده باید اعلام برائت کنند. همچنین مردم هم با یک نه بلند به انگلیس باید نشان بدهند که دوران اینکه انگلیس بخواهد با دیگ پلو دولت عوض کند یا سازوکار دموکراسی را تغییر دهد گذشته است.
جلیلی در ادامه افزود: اکنون یک عزم و حرکتی ملی و فراجناحی برای مقابله با این خباثت انگلیسی نیاز داریم و نباید اینگونه مباحث را در حد مباحث جناحی و لیستی تقلیل دهیم.
وی در ادامه افزود: امروز به یک حرکت فراجناحی و انقلابی در مقابله با این گستاخی انگلیس نیاز است که همه باید از آن حمایت کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/FG2IK5

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان