۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین طاهری; در پر‌سپولیس بحث اعتصاب نیست/ می‌خواستند ۱۲ امتیاز از ما کم کنند که نگذاشتیم
کد خبر: ۱۴۱۷۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۴ ساعت: ۱۰:۲۶ ↗ لینک کوتاه

برنامه بلند مدت پرسپولیس برای همکاری با برانکو؛

طاهری; در پر‌سپولیس بحث اعتصاب نیست/ می‌خواستند ۱۲ امتیاز از ما کم کنند که نگذاشتیم

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید کسانی که از پر‌سپولیس به فیفا شکایت کرده بودند می‌خواستند ۱۲ امتیاز از این تیم کم کنند.

طاهری; در پر‌سپولیس بحث اعتصاب نیست/ می‌خواستند ۱۲ امتیاز از ما کم کنند که نگذاشتیم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، علی اکبر طاهری درباره مشکلی که روز گذشته (دوشنبه) برخی بازیکنان پر‌سپولیس به وجود آورده بودند، اظها‌ر کرد: به هیچ عنوان بحث اعتصاب مطرح نبود. نمی‌دانم کلمه اعتصاب از کجا آمده بود؟ روز گذشته بازیکنان تمرین سبکی را انجام دادند و به دیدار من آمدند. مشکلی هم وجود نداشت.

او درباره درگیری مهدی طارمی با خبرنگاران و عکسان حاضر در تمرین پر‌سپولیس هم، ا‌ضافه‌ کرد‌: طارمی پسر خوبی است و از این جور اخلاق‌ها ندارد که بخواهد با کسی درگیر شود. بهتر است دوستان خبرنگار ما کمی رعایت کنند، زیرا ممکن است عصبانیت برای هر کسی پیش بیاید. بازیکن عصبانی است و مشکلاتی دارد و در آن حین خبرنگاران می‌خواهند با آن بازیکن مصاحبه کنند. به همین خاطر در آن لحظه شاید آن بازیکن حرف‌هایی را بزند که مناسب نباشد. این که طارمی به خبرنگاران توهین کرده است، کار خوبی نبوده اما بهتر بود این مساله اصلا رسانه‌ای نمی‌شد چون این مساله روی هو‌اد‌ا‌ران تاثیر می‌گذارد. اگر طارمی بازیکنی باشد که دائما به دیگران توهین کند و اخلاق‌مدار نباشد، مطمئنا در آینده باز هم چنین رفتاری را تکرار می‌کند. البته او شب گذشته در مصاحبه‌ای که انجام داد ابراز پشیمانی کرد و از جامعه رسانه‌ای عذرخواهی کرد بنا‌بر‌این من اعتقاد دارم طارمی پسر خوبی است و از نظر اخلاقی یکی از بازیکنان خوب ما محسوب می‌شود.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس با بیان این که هر از چندگاهی با بازیکنان پر‌سپولیس جلسه‌ای برگزار می‌کند، ا‌دا‌مه‌ داد: صبح روز گذشته من به همراه برانکو ایوانکوویچ به ورزشگاه شهید کاظمی رفتیم تا از آنجا بازدید کنیم. قرار بر این بود من به ورزشگاه درفشی‌فر بروم تا جلسه‌ای را هم با بازیکنان طبق روال معمول برگزار کنم، اما متاسفانه فرصت نکردم که این کار را انجام دهم. بازیکنان هم تمرین سبکی را انجام دادند و من به آنها پیغام دادم که به باشگاه بیایند تا در این جا جلسه را برگزار کنیم، آنها هم آمدند و صحبت‌هایشان را مطرح کردند. هیچ مشکلی هم در این کار وجود ندارد. نمی‌دانم چرا برخی از دوستان حرف از اعتصاب می‌زنند. در تیم پر‌سپولیس به هیچ عنوان مساله اعتصاب مطرح نیست.

او خاطر‌ نشان کرد: قبول دارم که برخی از بازیکنان مشکلات فردی دارند و شاید از برخی مسائل هم ناراحت باشند اما آنها روز گذشته نزد من آمدند و با هم درباره مسائل مختلفی صحبت کردیم. ما امسال درآمدزایی می‌کنیم و بر اساس آن مطالبات را پرداخت می‌کنیم. مطمئنا ما بر اساس درآمدهایی که داریم به صورت منظم سعی می‌کنیم پرداختی داشته باشیم، ولی برخی از اوقات در زمان‌هایی که مشخص کرده‌ایم نمی‌توانیم پول بدهیم. در باشگاه هم حتی کارمندانی هستند که حقوق شان را سر موقع دریافت نمی‌کنند، اما قبول دارم که خیلی از بازیکنان دوست دارند درصد بیشتری از قراردادهایشان را بگیرند و باشگاه هم تمام تلاشش بر این است که مطالبات بازیکنان را به طور کامل پرداخت کند.

طاهری به بدهی‌های سال‌های قبل پر‌سپولیس اشاره کرد و ا‌دا‌مه‌ داد: ما یک بحث هزینه‌های جاری و یک بحث هزینه‌های معوقه را در باشگاه داریم. ما با درآمدهایی که داریم می‌توانیم هزینه‌های جاری را به طور کامل پرداخت کنیم، ولی اثرات بدهی‌های گذشته روی باشگاه اجازه نمی‌دهد که هزینه‌های جاری را سر موعد پرداخت کنیم. امسال عدد بالایی را برای پرداخت بخشی از مطالبات گذشته متحمل شدیم که فشار زیادی را بر باشگاه وارد کرد. کسانی که از باشگاه به فیفا شکایت کرده بودند می‌خواستند 12 امتیاز از پر‌سپولیس کسر کنند، اما ما با پرداخت مطالبات‌شان اجازه چنین کاری را ندادیم. شاید اگر بخشی از مطالبات پرداخت نمی‌شد و این مشکلات را به نوعی حل نمی‌کردیم الان 12 امتیاز از پر‌سپولیس کم شده بود. اثر همین اتفاق این می‌شود که در پرداخت هزینه‌های جاری دچار مشکل شویم. پرونده‌هایی وجود دارد که مربوط به دو الی چهار سال‌ قبل است، اما موضوع روز ما شده است.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس در پایان درباره شایعات جدایی برانکو از پر‌سپولیس نیز، اظها‌ر کرد: ما با او تا انتهای فصل قرارداد داریم و او در پر‌سپولیس ماندگار است. برای فصل آینده هم همان طور که قبلا به ایسنا گفته بودم در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم به توافق نهایی برسیم و با تمدید قرارداد هو‌اد‌ا‌ران پر‌سپولیس را خوشحال کنیم. من برای همکاری با برانکو برنامه‌های بلند مدتی دارم.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان