۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین افشاگری علیه یک مربی متمول و تحمیل شده در شب تهدید نکونام
کد خبر: ۱۴۱۷۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۴ ساعت: ۹:۵۸ ↗ لینک کوتاه

گزارش برنامه نود؛

افشاگری علیه یک مربی متمول و تحمیل شده در شب تهدید نکونام

برنامه این هفته نود با محوریت مسابقات لیگ برتر فوتبال و قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملتهای آسیا پخش شد و درباره یک مربی متمول و تحمیل شده در یکی از تیمهای لیگ برتر افشاگری صورت گرفت.

 افشاگری علیه یک مربی متمول و تحمیل شده در شب تهدید نکونام
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، برنامه این هفته نود در حالی روی آنتن رفت که نظرسنجی آن به بهترین گل دو ماه اخیر اختصاص داشت. این نظرسنجی با سایر نظرسنجی‌های نود تفاوت داشت و یک فوتسالیست و یک فوتبالیست زن هم درمیان گزینه ها حضور داشتند: میلاد پاک پرور (استقلال اهواز)، مسعود شجاعی (الغرافه قطر)، سجاد شهباز زاده (استقلال تهران)، الهام فرهمند (آینده سازان اصفهان)، احمد نوراللهی (پرسپولیس) و علیرضا وفایی (تیم ملی فوتسال)!

سرمربی تیم ملی فوتسال، اولین میهمان حضوری
ابتدا گزارشی از عملکرد تیم ملی فوتسال پخش شد و سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی با حضور در استودیو، به تشریح عملکرد تیم ملی پرداخت. وی پاس ندادن حسین طیبی در مسابقات جام ملتها به خاطر رسیدن به عنوان آقای گلی را رد کرد و گفت که همه در خدمت تیم ملی بوده اند. ناظم الشریعه همچنین درباره کم بازی دادن به علیرضا وفایی گفت: فوتسال وفایی تکنیک خالص است ولی در تیم ملی بیشتر به کار گروهی می پردازیم.

واکنش بازیکنان تیم ملی فوتسال به پاس ندادن
بعد از پخش چند مسابقه لیگ برتری و بررسی صحنه های مشکوک، حسین طیبی و علی اصغر حسن زاده دو بازیکن تیم ملی در نود حضور یافتند.

طیبی با اشاره به دوران ابتدایی بازیگری اش گفت: تا پیش از حضورم در فوتسال، در پست هافبک وسط بازی می کردم. در این پست معمولا پاس هم می‌دادم و اینطور هم که می گویید نبوده که پاس ندهم!

پاس ندادن طیبی و حسن زاده سوژه فردوسی پور بود که با شوخی و خنده این شائبه را از این دو بازیکن پرسید. طیبی در این خصوص، گفت: اگر بشود و در موقعیت صد درصد باشک، قطعا پاس می ‌دهم.

طیبی در ادامه به شوخی انگشت اتهام را سمت مجری برنامه نود گرفت و گفت: در ضمن شنیده ام شما هم وقتی بازی می کنید پاس نمی دهید!

حسن زاده هم گفت: من شخصا عاشق پاس گل دادن هستم و اصلا اینطور که می گویید نیست.

نکونام: امیدوارم یک روز دنبال کی‌روش نگردیم
در ادامه صحبتهای جواد نکونام که در تمرین ذوب آهن قبل از بازی با لخویا حضور یافته بود، پخش شد. نکونام در خصوص تیم لخویا گفت: ذوب آهن بازی سختی با لخویا دارد. آنها در لیگ قطر شرایط خوبی دارند. امیدوارم اتفاق خوبی در این بازی برای ذوب آهن رخ بدهد.

هافبک پیشین سایپا درباره اینکه چه شد یکباره از العربی سردرآورد و توانست در این تیم احیا شود، گفت: بحث دوباره احیا شدن نیست. در ایران تمام صحبتها خط و خط دهی است. یک روز همه چیز را می گویم. نه احیاشدنی در کار هست، نه سقوط و نه چیز دیگری. جواد نکونام همانی هست که بود. هیچکس نمی تواند سر مرا کلاه بگذارد. در چند سالی که بازی کرده ام همه چیز را یاد گرفته ام.

نکونام درباره شرایطی که برای کارلوس کی روش ایجاد شده است، تصریح کرد: فقط می گویم امیدوارم روزی نشود که مثل زمانی که برانکو ایوانکوویچ از تیم ملی رفت، همه دنبال کی روش بگردیم.

افشاگری تارتار درباره یک مربی متمول!
بخش پایانی برنامه نود به صحبتهای سرمربی برکنارشده راه آهن اختصاص داشت. مهدی تارتار درباره برکناری اش از سرمربیگری تیم راه آهن گفت: می دانستم شرایط راه آهن خوب نیست و در فصل یارگیری خوب کار نکرده بود. در نقل و انتقالات نیم فصل هم چند بازیکن از دست دادیم و فقط توانستیم محسن فروزان را جذب کنیم. پس به ناچار سراغ بازیکنان لیگ دسته اول و دوم رفتیم.

وی درباره جذب بازیکن خارجی تاکید کرد: من در پستهای مختلف اعلام نیاز کرده بودم که این بازیکن قبرسی را بدون هماهنگی من آوردند. البته روز آخر نقل و انتقالات بود که او را جذب کردند و در دو بازی هم از او استفاده کردیم ولی به خاطر مسائل اخلاقی و اعتراض به تعویض در بازی با صبا، او را کنار گذاشتم.

سرمربی پیشین راه آهن ادامه داد: خوشحالم در حیطه کاری ام اجازه دخالت ندادم. البته یکی از دستیاران ما را به راه آهن آوردند تا مشکلات مالی حل شود.

تارتار درباره اینکه آیا منظورش فرشاد کرمی است، گفت: من اسم نمی آورم. آن شخص دوست دارد اسمش در این برنامه برده شود. من او را قبل از بازی با ملوان او را کنار گذاشتم. یک توصیه هم به مربیان جوان و متمول دارم. آنها همیشه باید دنبال این باشند که از راه درست بالا بروند و سالم کار کنند. با زحمت کشیدن در فوتبال مطرح شوند نه جور دیگری.

فرشاد کرمی هم پشت خط برنامه نود آمد و ضمن رد ادعای تارتار تاکید کرد که به خاطر توانایی های فنی در کادر فنی راه آهن حضور داشته است. دقایقی بعد تارتار در واکنش به اینکه آیا به خاطر برکناری فرشاد کرمی از سمت خود برکنار شده است یا خیر، گفت: مطمئنا اینطور است. بعد از اینکه ایشان را کنار گذاشتم این تصمیم در مورد آینده ام گرفته شد. کرمی هم در واکنش گفت: اگر چنین نفوذی در باشگاه راه آهن داشتم در ابتدای فصل سرمربی راه آهن می شدم.

گل نوراللهی بهترین گل دو ماه اخیر
در پایان برنامه، آمار شرکت کنندگان در نظرسنجی نشان داده شد که از یک میلیون و چهارصد هزار شرکت کننده، ۴۱ درصد گل احمد نوراللهی (به تیم سایپا) را بهترین گل انتخاب کردند و ۲۴ درصد، گل سجاد شهباززاده (به گسترش فولاد).

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان