۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فعالیت انتخاباتی نامزدها در فضای مجازی رصد می شود
کد خبر: ۱۴۱۷۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۴ ساعت: ۹:۴۵ ↗ لینک کوتاه

واعظی:

فعالیت انتخاباتی نامزدها در فضای مجازی رصد می شود

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تشکیل کمیته ای ویژه برای رصد و پایش فعالیت های انتخاباتی نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فضای مجازی کشور خبر داد.

فعالیت انتخاباتی نامزدها در فضای مجازی رصد می شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، واعظی به تشکیل کمیته ای ویژه برای نظارت بر فعالیت های انتخاباتی نامزدها در فضای مجازی که وزارت کشور تشکیل داده و وزارت ارتباطات نیز عضو آن است، اشاره کرد و افزود: علاوه بر این، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به طور خاص کارگروه ویژه برای نظارت بر فعالیت های انتخاباتی نامزدها تشکیل داده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمام امور مربوط به فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی در این دو کمیته ارزیابی و پایش می شود.
واعظی رسیدگی به تخلف هایی که در این باره صورت می گیرد را وظیفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ندانست و خاطرنشان کرد، رسیدگی به تخلف ها مسیر دیگری دارد که وزارت کشور و قوه قضائیه به آن ورود خواهند کرد.
واعظی گفت: رسیدگی به تخلف درصورتی که به صدور حکمی منجر شود، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آن حکم را بدون کم و کاست اجرا خواهد کرد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه امسال به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان