۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین برگزاری پنج کارگاه‌ آموزشی سلامت‌ محور در محلات قزوین
کد خبر: ۱۴۱۷۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۴ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:

برگزاری پنج کارگاه‌ آموزشی سلامت‌ محور در محلات قزوین

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت:پنج کارگاه‌ آموزشی «شهروند و سلامت‌ اجتماعی» در محلات قزوین در حال برگزاری است.

برگزاری پنج کارگاه‌ آموزشی سلامت‌ محور در محلات قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سعید وزیری‌نژاد با اعلام این خبر افزود: این کارگاه های آموزشی از سوم تا 12 اسفند ماه در مساجد محلات مجاهد،امامزاده حسین (ع) و آخوند برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: بهداشت مواد غذایی، خود مراقبتی و سلامت بانوان و تغذیه و سلامت موضوعات کارگاه‌های آموزشی از جمله این کارگاه‌های به شمار می‌رود که به منظور افزایش سطح سلامت شهروندان به طور ویژه برای شهروندان قزوینی برنامه‌ریزی شده است.
وزیری نژاد با اشاره به استقبال شهروندان از کارگاه های آموزشی که در سطح محلات قزوین برگزار می شود،گفت:از ابتدای سال جاری کارگاه های آموزشی مختلفی با موضوعات متنوعی نظیر شهر سالم، محله سالم، اخلاق شهروندی ویژه دانش آموزان، امداد و نجات، علائم حیاتی، ایمنی زنان خانه دار،خانواده اسوه با موضوع شیوه درست فرزند پروری و ... در سطح محلات قزوین برگزار شده است.
وی اظهار کرد: این کارگاه های آموزشی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مرکز بهداشت شهید بلندیان به صورت رایگان و با حضور اساتید مجرب دانشگاهی برای شهروندان اجرا می شود.

انتهای پیام/7008

منبع: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان