۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رسانه‌های انگلیس با دخالت در انتخابات ایران به دنبال نمایش قدرت هستند/ موضع‌گیری همه سیاسیون در برابر دخالت‌های بیگانه ضروریست
کد خبر: ۱۴۱۴۰۲ نویسنده: عباس سلیمی نمین تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۳ ساعت: ۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

تحلیلگر مسائل سیاسی:

رسانه‌های انگلیس با دخالت در انتخابات ایران به دنبال نمایش قدرت هستند/ موضع‌گیری همه سیاسیون در برابر دخالت‌های بیگانه ضروریست

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: استکبار جهانی با دخالت در امور ایران به دنبال نمایش قدرت است، آنها بدون این اقدام نمی‌توانند در آینده سیاسی کشورمان تاثیرگذار باشند.

رسانه‌های انگلیس با دخالت در انتخابات ایران به دنبال نمایش قدرت هستند/ موضع‌گیری همه سیاسیون در برابر دخالت‌های بیگانه ضروریست
عباس سلیمی نمین، تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، درباره تلاش رسانه‌های انگلیس برای نفوذ در انتخابات سال جاری کشورمان اظهار کرد: اگر روند تاثیرگذاری حضور مردم در مسائل مربوط به خود آنها افزایش یابد این موضوع بهترین راه سدکردن نفوذ و دخالت دشمنان ایجاد است.
وی اذعان کرد: یعنی اگر مردم درباره تدبیر امور داخلی و سیاسی مشارکت بیشتری داشته باشند امکان اینکه بیگانگان بتوانند با برخی نخبگان سیاسی تبانی کرده تا خارج از مسیر اداره مردم امور را منحرف کنند، ضعیف خواهد شد
این کارشناس سیاسی ابراز کرد: استکبار جهانی امروز با فعال کردن رسانه‌های خود در کشورهای مختلف به دنبال کمرنگ کردن این مشارکت و تاثیرگذاری مردم هستند تا اثرگذاری خود را در امور داخلی ایران نشان دهند.
وی با بیان اینکه به طور یقین در آینده نزدیک شاهد دخالت‌های بیشتر بیگانگان در امور کشورمان هستیم، بیان کرد: همه دلسوزان که سلامت سیاسی کشور برایشان بااهمیت است باید در برابر این دخالت‌ها موضع گیری کنند، زیرا استکبار جهانی با نفوذ خود، بین جریانات سیاسی گزینش خواهد کرد.

نباید رقابت از جاده سلامت خارج شود


سلیمی نمین تصریح کرد: دشمنان در شرایط حساس نظام با ورود خود به دنبال از بین بردن شأنیت ایران اسلامی هستند.
وی ادامه داد: اگر امروز در رشد شأنیت ملت ایران مشاهده می‌کنیم که مسئولین اجرایی و سیاسیون به دنبال خدمت کردن به مردم هستند زیرا به این واقعیت نزدیک شده‌اند که تنها پایگاه انتقال قدرت به آنها مردم است، بنابراین کارکرد خود را به مردم عرضه می‌کنند.
این کارشناس سیاسی اذعان کرد: اگر کمترین شائبه بین سیاسیون ایجاد شود که پایگاه دیگری می‌تواند منشأ انتقال قدرت باشد انحراف بزرگی در کشور ایجاد شده و رقابت از جاده سلامت خود خارج می‌شود.
وی ابراز کرد: در گذشته سیاستمداران با عرضه خود به بیگانگان به دنبال جلب رضایت آنها بودند؛ اما امروز عکس این موضوع رخ داده است و مدیران برای ماندگاری در یک جایگاه، به دنبال کسب رضایت مردم هستند.
سلیمی نمین گفت: همه افرادی که به استقلال و امنیت کشور اعتقاد دارند حتی با داشتن تفکرات و جریانات سیاسی متفاوت باید به جهان ثابت کنند که دخالت صاحبان رسانه‌های غربی در داخل تاثیرگذار نخواهد بود.
وی تاکید کرد: استکبار جهانی با دخالت در امور ایران به دنبال نمایش قدرت است، آنها بدون نمایش قدرت نمی‌توانند در آینده سیاسی کشور تاثیرگذار باشند.
این کارشناس سیاسی در پایان گفت: غربی‌ها در زمان انتخابات با حمایت از فرد یا جریان خاصی این هدف را در سر می‌پرورانند که اگر این جریان در آینده ایران صاحب کرسی شود با سهم خواهی از این افراد نقش خود را در دوران انتخابات و جلب رأی مردم یادآوری می‌کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان