۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین انصراف کاندیدای آبیکی به نفع حجت‌الاسلام حسینی
کد خبر: ۱۴۱۲۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲ ساعت: ۱۷:۵۲ ↗ لینک کوتاه

ا​مروز صورت گرفت

انصراف کاندیدای آبیکی به نفع حجت‌الاسلام حسینی

کاندیدای انصرافی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه قزوین، البرز و آبیک گفت: به نفع حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی و جریان اصولگرایی از ادامه حضور در کاندیداتوری انتخابات مجلس انصراف داده‌ام.

انصراف کاندیدای آبیکی به نفع حجت‌الاسلام حسینی
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهرزاد بهرامی‌زیارانی،نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شوذرای اسلامی ظهر امروز(یکشنبه) در جمع خبرنگاران شهرستان آبیک با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم، انتظار می‌رود مردم شهرستان آبیک و استان قزوین در انتخابات 7 اسفند ماه جاری مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی افزود: مردم با حضور و مشارکت خود می‌توانند فرد اصلح را در انتخابات پیش رو برگزینند و با حماسه‌آفرینی لبیک‌گوی فرامین مقام معظم رهبری باشند.

کاندیدای انصرافی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه قزوین، البرز و آبیک با اشاره به راهبرد سال جاری مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» خواستار شد: احزاب، جریان‌های فکری و سیاسی به رعایت راهبرد سال همدل و همزبان شده و با حضور قشرهای مختلف جامعه اعم از فرهنگیان، بازاریان، دانشگاهیان، خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران چشم طمع بیگانگان و بدخواهان را ناامید و مأیوس کنند.

بهرامی‌زیارانی با اشاره به رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی بیان کرد: امید است در سایه دوستی، محبت و تجلی بخش راهبرد سال کشوری‌آباد، پیشرفته، امن و آراسته به فضائل اخلاقی و معنوی باشیم.

وی با بیان اینکه با وجود نعمت کشوری که مردمانی مؤمن و انقلابی از نمایندگانی همنوع خود به عرصه بسیار مهم مجلس شورای اسلامی می‌فرستند، ادامه داد: در خود این احساس را کردم که افراد متعهد و متخصص‌تر از بنده در عرصه رقابت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

کاندیدای انصرافی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه قزوین، البرز و آبیک تصریح کرد: در راستای تجمیع آرای اصولگرایان صلاح را بر آن دیده که در حمایت از این جنس از تفکر که برخواسته از بطن ملت، شهرستان آبیک، استان قزوین و در نهایت ایران اسلامی است از نامزدی این دوره در حمایت از این نوع تفکر که نمود بارز آن امثال افرادی چون حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی که دارای سوابق درخشانی در کارنامه زندگی و مدیریتی خود هستند، انصراف دهم.

بهرامی‌زیارانی عنوان کرد: با نهایت تواضع، موفقیت سایر جریان‌ها و احزاب سیاسی اصولگرا را داشته و از مردم نیز دعوت می‌کنم تا حضور گسترده‌ای در انتخابات روز هفتم اسفند داشته باشند.

انتهای پیام/1001

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان