۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کناره‌گیری به نفع افرادی که خط فکری و عملکرشان منطبق با رهبری است
کد خبر: ۱۴۱۱۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲ ساعت: ۱۱:۵۳ ↗ لینک کوتاه

در بیانیه انصراف رضا سعیدی از نامزدی انتخابات مجلس بیان شد

کناره‌گیری به نفع افرادی که خط فکری و عملکرشان منطبق با رهبری است

رضا سعیدی، در بیانیه انصراف خود از نامزدی انتخابات مجلس اعلام کرد که به نفع افرادی که خط فکری و عملکرشان منطبق با رهبری است، کناره گیری می‌کنم.

کناره‌گیری به نفع افرادی که خط فکری و عملکرشان منطبق با رهبری است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، رضا سعیدی، نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز(یکشنبه) با حضور در فرمانداری قزوین اعلام انصراف کرد.

بیانیه انصراف وی به شرح زیر است:
بِسمِ رَبِّ الشُّهَداءِ وَ الصِّدیقین
سپاس خداوندی را که در میان ملل مختلف جهان، زمینه تفکر، ابراز اندیشه و مشارکت در آینده سازی جامعه را نصیب ملت شریف ایران نمود. میدان امروز جامعه، صحنه جولان افکار و عقاید افراد صالحی است که با کسب صلاحیت از شورای محترم نگهبان، برای به کرسی نشاندن سخن خود، مشغول جلب اعتماد ملت هستند. امید است که صحنه داران این اتفاق عظیم، تشنگان خدمت باشند نه عاشقان قدرت، تا جلب اعتماد همگانی به صَلب اعتماد ختم نگردد.
در ادامه این بیانیه آمده است: ملت شریف به خوبی درک کرده است که مشکلات امروز جامعه با اعجازی از سوی نمایندگان منتخب، حل نخواهد شد. بنابراین وعده های خیالی و انجام نشدنی در این عرصه رنگ می‌بازند.
اما مسلم است که حفظ وحدت و امنیت و آرامش کنونی، میل همگانی برای مرتفع نمودن مشکلات، مدیریت صحیح منابع بالقوه و انتخاب تفکر برتر در صحنه انتخابات، می‌تواند مسیر دستیابی به اهداف را هموارتر نماید. با توجه به اوضاع کنونی جامعه و جایگاه منطقه‌ای کشور، تفکری راهگشا می‌باشد که همتراز با آرمان‌های رهبری آگاه و مجرب باشد.
در حال حاضر مسیر تعالی و صراط مستقیم رسیدن به مقصود ارزشمند، در تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری دیده می شود و امید آن وجود دارد که خداوند متعال، ما را هم در این صراط ثابت قدم بدارد.
در پایان این بیانیه آمده است: اما بدینوسیله، اینجانب کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس در شهر قزوین، البرز و آبیک، برای تجمیع آراء و به نفع شخصی که خطوط فکری و عملکردش منطبق بر فرمایشات مقام معظم رهبری است، از نامزدی انتخابات کناره گیری می‌نمایم و ضمن قدردانی از زحمات شورای محترم نگهبان، استانداری و فرمانداری قزوین به دلیل تحمل زحمات فراوان در روند اجرای انتخابات، از مردم عزیز استان قزوین درخواست می‌نمایم تا با حضور حداکثری در انتخابات، پشتیبان خدمتگزاران خود باشند.
"وَ مِنَ اللهِ توفیق- رضا سعیدی، 2/12/94"
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان