۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین با پرسپولیس قرارداد دارم و جایی نمی روم / در فصل آینده می توانم به اهدافم برسم
کد خبر: ۱۴۱۱۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲ ساعت: ۱۱:۱۹ ↗ لینک کوتاه

برانکو:

با پرسپولیس قرارداد دارم و جایی نمی روم / در فصل آینده می توانم به اهدافم برسم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: هدف ما در هفته‌های آتی رسیدن به صدر جدول خواهد بود و برای رسیدن به این نباید اجازه دهیم شایعات روی کار ما تاثیر بگذارد.»

با پرسپولیس قرارداد دارم و جایی نمی روم / در فصل آینده می توانم به اهدافم برسم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، برانکو ایوانکوویچ برای چند روز استراحت راهی د‌بی شد و این سفر چند روزه شایعات زیادی را به دنبال داشت. شایعاتی در این رابطه وجود دارد که برانکو برای فصل آینده خود تصمیماتی دارد و دلیل این سفر نیز ‌‌این مسئله ‌است.

گفته می‌شود چند تیم عربی پیشنهاداتی به این سرمربی کروات ارائه کرده‌اند و سفر برانکو هم بی‌ارتباط با این پیشنهادات نبوده. در همین ارتباط با رضا چلنگر مترجم سابق و دوست صمیمی برانکو تماس گرفتیم تا در‌خصوص این شایعات با سرمربی سرخ‌پوشان صحبت کند.

برانکو نیز در گفتگویی چند دقیقه‌ای با چلنگر تمامی شایعات را تکذیب کرده و گفته: «هدف اصلی من از این سفر یک استراحت کوتاه‌مدت است. در اینجا هیچ مذاکر‌ه‌ای نخواهم داشت. من با پرسپولیس قرار‌داد دارم و هیچ نیازی نیست تا به تیم دیگری فکر کنم. تیم من فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد و به خوبی می‌دانم که با این تیم در فصل آینده می‌توانم به اهدافم برسم.»

وی افزود: «کار من در پرسپولیس تازه شروع شده و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، قطعا حضورم در این تیم بلند‌مدت خواهد بود. برایم مهم نیست که سفرم به د‌بی چه شایعاتی را به دنبال داشته. من به محض بازگشت به تهران با تمام قدرت کارم را ادامه خواهم داد. هدف ما در هفته‌های آتی رسیدن به صدر جدول خواهد بود و برای رسیدن به این هدف باید سخت تلاش کنیم و اجازه ندهیم شایعات روی کار ما تاثیر بگذارد.»

برانکو در‌ادامه در‌خصوص هزینه سفرش به امارات گفت: «این یک سفر کاری نیست و طبیعی است که باشگاه هم ملزم به پرداخت هزینه‌های سفر شخصی نخواهد بود. تمام هزینه‌های این سفر به عهده خود ماست و‌ هزینه‌های آن را هم‌ خودمان پرداخته‌ایم.»

انتهای پیام/7008

منبع: خراسان ورزشی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان