۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دینداری و بصیرت اولین ویژگی اصولگرایی است
کد خبر: ۱۴۱۱۰۸ نویسنده: حجت الاسلام حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲ ساعت: ۱۱:۱۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

دینداری و بصیرت اولین ویژگی اصولگرایی است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: دینداری و بصیرت اولین ویژگی اصولگرایی است، یک مدیر دیندار و خداترس در صحنه‌های حساس نظام حکیمانه عمل می‌کند.

دینداری و بصیرت اولین ویژگی اصولگرایی است
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، درباره ویژگی‌های اصولگرایی از نگاه مقام معظم رهبری اظهار کرد: اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و مجموعه آن یعنی ولایت فقیه و تبعیت از آرمان‌های امام و رهبری از ویژگی‌های یک اصولگرای واقعی است.
وی اذعان کرد: دینداری و بصیرت اولین ویژگی اصولگرایی است، یک مدیر دیندار و خداترس در صحنه‌های حساس نظام حکیمانه عمل می‌کند.
این نماینده مجلس ابراز کرد: یک فرد اصولگرا وظیفه شناس و موقع شناس است و در بزنگاه‌های نظام اهل تشیخص بوده و از حق شخصی خود برای دفاع از کشور می‌گذرد.
وی با بیان اینکه یک مسئول انقلابی اهل دنیاگرایی و پست و مقام نیست، تصریح کرد: این مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی جریان اشرافیت را قبول ندارد و مخالف روی کار آمدن افراد تجملگرا در مدیریت نظام است.
حسینی گفت: یک مدیر انقلابی با جریان آمریکایی و دست دوستی دادن به استکبار جهانی مخالف است و در هر جایگاهی که قرار بگیرد تبعیت از رهبر معظم انقلاب و عمل به منویات ایشان را در دستور کار خود قرار می‌دهد.
وی در پایان عنوان کرد: یک اصولگرای واقعی به فکر مستضعفان و محرومان جامعه است و مدیریت وی در جایگاه‌های مختلف کشور در راستای خدمت به مردم می‌باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان