۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دعوت بسیج اساتید دانشگاه علم ‌و ‌صنعت از مردم و دانشگاهیان برای حضور در انتخابات
کد خبر: ۱۴۱۰۷۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دعوت بسیج اساتید دانشگاه علم ‌و ‌صنعت از مردم و دانشگاهیان برای حضور در انتخابات

بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت از آحاد مردم و دانشگاهیان دعوت کرد تا در انتخابات پیش‌رو حضوری فعال و آگاهانه و مسئولانه داشته باشند و با انتخاب صحیح خود موجبات رضای الهی را فراهم کرده و راه نفوذ دشمنان را ببندند.

دعوت بسیج اساتید دانشگاه علم ‌و ‌صنعت از مردم و دانشگاهیان برای حضور در انتخابات

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران در بیانیه‌ای از آحاد مردم انقلابی و ولایت‌مدار و بویژه دانشگاهیان شریف و متعهد دعوت کرد تا در انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی حضوری فعال و آگاهانه و مسئولانه داشته باشند و با انتخاب صحیح خود موجبات رضای الهی را فراهم نمایند و راه نفوذ دشمنان اسلام و انقلاب را در ارکان نظام اسلامی ببندند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: بار دیگر امتحان جدیدی برای عموم ملت شریف و انقلابی ایران در پیش است. براستی تعیین ترکیب دو مجلس مهم و سرنوشت‌ساز خبرگان رهبری و شورای اسلامی، هم وظیفه و هم امتحانی بس خطیر و پرمسئولیت است.

در ادامه تاکید شد: اهمیت انتخابات پیش رو از آنجا بیشتر روشن می‌شود که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی برای اولین بار است که بجای ترغیب در تحریم آن، تلاش وسیعی دارند تا به زعم خود آرای مردم را جهت‌دهی نمایند. آنها به صراحت می‌گویند که به چه لیستی رای دهید و به چه کسانی رای ندهید. ولی زهی خیال باطل، چرا که به تعبیر رهبر فرزانه و هوشیارمان حضرت امام‌ خامنه‌ای، دوران تعیین سرنوشت مردم توسط سفرای آمریکا و انگلیس گذشته است و به فضل الهی ملت غیور و آگاه ایران خلاف خواسته دشمن عمل خواهد کرد.

بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران در این بیانیه تاکید کرد: بلی. ما به افراد و گروه‌هایی که سابقه و آرمان اشرافی‌گری دارند، رای نمی‌دهیم. ما به افرادی که بستگان نزدیکشان در سایه قدرت آنها فسادهای مالی وسیعی داشته یا دارند، رای نمی‌دهیم. به افرادی که آمریکا و به تعبیر رهبر کبیر انقلاب، شیطان بزرگ، را کدخدا می‌نامند و می‌دانند، رای نمی‌دهیم. به افرادی که تلاش در تحریف امام خمینی (ره) و آرمانهای الهی او را دارند، رای نمی‌دهیم. به افرادی که ارکان نظام اسلامی از جمله شورای نگهبان را تخریب و تضییع می‌کنند، رای نمی‌دهیم. به افرادی که هزینه‌های بسیار سنگینی را، با اصرار خود بر مذاکره با شیطان بزرگ، بر ملت و انقلاب اسلامی تحمیل کردند، رای نمی‌دهیم.

در ادامه آمده است: بلی ما به افرادی که عملا نقش مشاور دولتمردان آمریکا را بازی می‌کنند و راه نفوذ او را به کشور باز می‌کنند، رای نمی‌دهیم. به کسانی که ذلیلانه چشم به الطاف آمریکا دوخته‌اند و آرزوی گشایش سفارت شیطان بزرگ را دارند، رای نمی‌دهیم. به افرادی که مرعوب آمریکا بوده و فقط توجیه‌گری ظلم‌ها و تحقیرهای او نسبت به ملت را بلد هستند، رای نمی‌دهیم. به افرادی که با نادیده انگاشتن اقتصاد مقاومتی، موجبات بیکاری جوانان کشور و در عوض اشتغال جوانان اروپایی را فراهم می‌کنند، رای نمی‌دهیم. و بالاخره ما به افراد و گروههایی که روباه پیر انگلیس، رای دادن به آنها را تبلیغ می‌کند، رای نمی‌دهیم.

در قسمت دیگری از این بیانیه تصریح شده است: ما به کسانی رای می‌دهیم که همچنان به آرمانهای الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، از جمله تبعیت از ولایت فقیه در مقام عمل و نه حرف وفادارند. به کسانی رای می‌دهیم که در برابر دشمن صلابت دارند و حافظ واقعی دستاوردهای دانشمندان کشور هستند. به کسانی رای می‌دهیم که نتیجه آن شادی دل جبهه مقاومت در سراسر جهان اسلام و عصبانیت دشمنان جهان اسلام بالاخص آمریکا و انگلیس باشد.

در پایان این بیانیه آمده است: بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران از آحاد مردم انقلابی و ولایت‌مدار کشور عزیز اسلامی ایران و بویژه دانشگاهیان شریف و متعهد دعوت بعمل می‌آورد تا در انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی حضوری فعال و آگاهانه و مسئولانه داشته باشند و با انتخاب صحیح خود موجبات رضای الهی را فراهم نمایند و راه نفوذ دشمنان اسلام و انقلاب را در ارکان نظام اسلامی ببندند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/YC8VRI

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان