۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین شرکت گسترده مردم در انتخابات امنیت و ثبات کشورمان را به رخ جهانیان می‌کشد
کد خبر: ۱۴۱۰۷۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شرکت گسترده مردم در انتخابات امنیت و ثبات کشورمان را به رخ جهانیان می‌کشد

کاندیدای اصلاح طلب مجلس دهم گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار نظام را به رخ بدخواهان کشیده و هر رای مردم تیری است در چشم دشمنان کشور.

شرکت گسترده مردم در انتخابات امنیت و ثبات کشورمان را به رخ جهانیان می‌کشد

بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند، گفت: از مردم درخواست دارم تا حضوری پر شور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری داشته باشند و قطعا هر رای مردم تیری است بر چشم بدخواهان نظام.

وی افزود: ما اعتقاد داریم که این دوره از انتخابات با توجه به شرایط موجود کشور ضرورت دارد تا مردم حضوری پر رنگ‌تر و فعال‌تر در انتخابات هفتم اسفند داشته باشند و با حضور حداکثری خود پایبندی و علاقه خود به نظام و انقلاب را نشان دهند.

کاندیدای اصلاح طلب مجلس دهم اظهار داشت: ما با حضور پرشور در انتخابات مردم سالاری دینی در کشور را به جهانیان نشان خواهیم داد و این مسئله را به رخ دشمنان و بدخواهان خواهیم کشید.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقاتی که در منطقه در حال رخ دادن است حضور پرشور مردم در انتخابات می‌تواند ثبات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت کند که جمهوری اسلامی کشوری امن در منطقه است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/R1KNKE

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان