۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین قهرمانی زودهنگام ایران در کشتی آزاد آسیا/ پای روسها به تیم بحرین هم باز شد!
کد خبر: ۱۴۱۰۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲ ساعت: ۱۰:۳۳ ↗ لینک کوتاه

۳ فینالیست ایران در روز دوم کشتی آزاد آسیا

قهرمانی زودهنگام ایران در کشتی آزاد آسیا/ پای روسها به تیم بحرین هم باز شد!

بهنام احسان پور، احسان لشگری و پرویز هادی به دیدار فینال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در تایلند راه یافتند تا قهرمانی ایران پیش از مسابقات فینال قطعی شود.

قهرمانی زودهنگام ایران در کشتی آزاد آسیا/ پای روسها به تیم بحرین هم باز شد!
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، مسابقات چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا، از صبح امروز (یکشنبه) در شهر بانکوک تایلند در حال برگزاری است که ایران با سه فینالیست و یک کشتی‌گیر در دیدار رده‌بندی، قهرمانی خود را مسجل کرد.

در روز نخست مسابقات ایران 36 و مغولستان 30 امتیاز بدست آوردند. در روز دوم ایران سه فینالیست و یک کشتی‌گیر در رده بندی دارد که در بدبینانه ترین حالت 33 امتیاز کسب می‌کند و مغولستان با سه کشتی‌گیر در رده ‌بندی و یک کشتی‌گیر در فینال دارد که در بهترین حالت 34 امتیاز بدست می آورد که با این اوصاف قهرمانی ایران مسجل است.

نتایج کشتی گیران ایران تاکنون به شرح زیر است:

بهنام احسان پور در وزن 61 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 15 بر 4 از سد کیسوکه اوتوگورو از ژاپن گذشت وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر راحول بالاصاحب آواره از هند را پشت سرگذاشت و به مرحله نیمه نهایی رسید، احسان پور در این مرحله توشینتولگا تومنبیلگ از مغولستان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار دولت نیازبیکوف دارنده مدال برنز جهان و نفر پنجم المپیک، از قزاقستان است.

در وزن 70 کیلوگرم محمد نادری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر رادیپات وانتاوونگ از تایلند را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل آدام باتیروف کشتی گیر روسی الاصل و دارنده مدال نقره و برنز اروپا، از بحرین با نتیجه 7 بر 2 شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت.

احسان لشگری در وزن 86 کیلوگرم در دور اول مقابل اصلان کاخیدزه از قزاقستان با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر 2 ماسائو ماتسوساکا از ژاپن را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. لشگری در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر از سد سومور از هند گذشت تا در دیدار فینال به مصاف اویوتمن اورگودول از مغولستان برود.

پرویز هادی در وزن 125 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 10 بر صفر زولبو ناتساگسورون از مغولستان را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر زمان انور از پاکستان را شکست داد، هادی در مرحله نیمه نهایی نیز کونجین نام از کره جنوبی را با نتیجه 12 بر 6 برد و به دیدار فینال راه یافت. دولت شابانبای قزاقستانی حریف هادی در این دیدار است.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان