۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات دانشجویی موسسه‌ بتن آمریکا
کد خبر: ۱۴۱۰۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲ ساعت: ۱۰:۲۵ ↗ لینک کوتاه

با کسب سه مقام

درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات دانشجویی موسسه‌ بتن آمریکا

دانشجویان مرکز بتن دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب سه مقام در مسابقات ملی دانشجویی شاخه ایران موسسه‌ بتن آمریکا (ACI) درخشیدند.

درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات دانشجویی موسسه‌ بتن آمریکا
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، تیم‌های مرکز تحقیقات صنعت ساختمان و بتن دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در هجدهمین دوره مسابقات ملی دانشجویی موسسه بتن آمریکا (ACI) شاخه ایران موفق به کسب دو مقام نخست و یک مقام سوم شدند.

مسابقات ملی دانشجویی موسسه‌ بتن آمریکا شاخه ایران هرسال در گرایش‌های مختلفی شامل سازه محافظ تخم‌مرغ (EPD)، توپ بولینگ، نمونه مکعبی، بتن متخلخل، هنر بتنی، طراحی و ساخت سازه پل کاغذی (PB) بر اساس استانداردهای موسسه بتن آمریکا برگزار می‌شود که در سال‌جاری رشته کارایی ملات نیز به گرایش‌های مسابقه اضافه‌ شده بود.

در هجدهمین دوره این مسابقات که توسط موسسه‌ بتن آمریکا در مجتمع پتروشیمی تهران برگزار شد، سه تیم دانشجویی مرکز تحقیقات صنعت ساختمان و بتن دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سه گرایش توپ بولینگ، کارایی ملات و هنر بتنی حضور داشتند که در گرایش توپ بولینگ و کارایی ملات قاطعانه و با اختلاف زیاد نسبت به رقبا مقام نخست و در گرایش هنر بتنی مقام سوم را کسب کردند.

اشکان جعفری نور، محمد مردانی، محسن غیاثیان، وجیه الله معصومی ورکی و مصطفی اسفندیاری، اعضای تیم توپ بولینگ را در این مسابقات تشکیل می‌دادند که پوریا حاجی کریمی و سجاد یاسری به‌ عنوان استاد راهنما و سرپرست این تیم را همراهی می‌کردند.

همچنین آرمان حاتمی شیرکوه، پدرام محمدقاسمی، سینا خوانساری و محمدمهدی حاجی باباپور اعضای تیم کارایی ملات بودند که مهدی مهدی خانی و مهران عظیمی‌نژاد به ترتیب به‌ عنوان استاد راهنما و سرپرست در این تیم حضور داشتند.

همچنین تیم هنر بتنی نیز با علی کریم دوست رودپشتی، فرشاد مفتاحی و دیبا احدزاده قناد و فاطمه صابری و محمود نقی‌زاده به‌عنوان استاد راهنما و امیر یاوری به‌عنوان سرپرست در این مسابقات شرکت کرده بود.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان