۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امروز رسانه‌های غربی آیت‌الله جنتی و مصباح را هدف گرفته‌اند/ عده‌ای قدرت‌طلب گفته‌اند«آن‌گونه که می‌گویند، مردم از بی بی سی و انگلیس متنفر نیستند»
کد خبر: ۱۴۱۰۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲ ساعت: ۸:۴۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

امروز رسانه‌های غربی آیت‌الله جنتی و مصباح را هدف گرفته‌اند/ عده‌ای قدرت‌طلب گفته‌اند«آن‌گونه که می‌گویند، مردم از بی بی سی و انگلیس متنفر نیستند»

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: امروز شبکه رسانه‌ای امریکا و انگلیس آیت‌الله جنتی و آیت‌الله مصباح را هدف گرفته‌اند و در داخل هم عده‌ای زیاده‌خواه و قدرت‌طلب با آن‌ها همراهی می‌کنند.

امروز رسانه‌های غربی آیت‌الله جنتی و مصباح را هدف گرفته‌اند/ عده‌ای قدرت‌طلب گفته‌اند«آن‌گونه که می‌گویند، مردم از بی بی سی و انگلیس متنفر نیستند»
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، که با محوریت انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی تقابل اراده خدا و خواسته‌های شیاطین، شامل استکبار جهانی و زیاده خواهان داخلی و خارجی، بیش از هر زمان دیگری بروز و ظهور پیدا کرده است.
وی با بیان این‌که قرآن گفته چنین مباحثی شیطانی است و هر مسئولی که آن را مطرح کند در مسیر شیطان قرار گرفته، خاطرنشان کرد: موضوع کدخدا زمانی مطرح شد که رمقی از استکبار نمانده بود و آن‌ها مرده بودند اما برخی با این صحبت‌ها سعی کردند بگویند که حتی مرده آن‌ها، کدخدای ماست که این حرف غلطی است و نباید کسی به آن می‌پرداخت.
عابدینی اضافه کرد: اخیراً برخی وزرا پیشنهاد کرده‌اند که از آن‌سوی مرزها مدیرانی بیایند به مدیران ما درس بدهند؛ این در حالی است که نمونه هنرمندی مدیران ایرانی را در عسلویه می‌بینیم؛ اما برخی به توانمندی نیروهای داخلی ایمان ندارند و نگاهشان را به خارج از مرزها دوخته‌اند.
وی با بیان این‌که دو نوع اراده در عالم وجود دارد، به تشریح آن‌ها پرداخت و اظهار کرد: خدای متعال فرموده: ما اراده کرده‌ایم که بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان زمین قرار دهیم و این اراده خدای متعال است.
امام‌جمعه قزوین به تشریح اراده شیطانی هم پرداخت و بیان کرد: خدای متعال فرموده: "می‌خواهند نور خدا را با دهانهایشان خاموش کنند، ولی خدا کامل‌کننده نور خویش است،" اگر چه کافران را ناخوش آید و این اراده شیطان است که در مقابل اراده خدا قرار گرفته و باید به ببینیم سرباز کدام اراده هستیم.
امام‌جمعه قزوین افزود: برخی‌ها شیطنت‌های استکبار جهانی را که همواره از سوی امام مطرح می‌شد را جدی نگرفته‌اند و امام واقعاً با ادبیات دینی لقب شیطان را به آن‌ها داد و نباید این تفسیر ساده دیده شود.


وی اظهار کرد: مهم‌ترین حرفی که امام فراوان آن را تکرار کردند این بود که «ما می‌توانیم» و ما باید خودمان کارهایمان را انجام دهیم و نباید به دشمنان تکیه کنیم و این که بخواهیم مردمان خود را تحقیر کنیم، همان کاری را انجام داده‌ایم که فرعون انجام می‌داد و با این حرکت شیطانی مردم را مطیع خود می‌کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد: بلایی که استکبار جهانی در طول تاریخ بر سر کشورهایی که آن‌ها جهان سوم خطاب می کنند، تحقیر و خود کم بینی بوده و اگر ما خودمان را پیدا کنیم به پیشرفت دست پیدا خواهیم کرد، اما آن‌ها با ایجاد رعب و وحشت سعی می‌کنند ما به جایگاه واقعی پیشرفت دست پیدا نکنیم.
عابدینی بیان کرد: امروز شبکه رسانه‌ای امریکا و انگلیس آیت‌الله جنتی و آیت‌الله مصباح را هدف گرفته‌اند و می‌بینیم در داخل هم عده‌ای زیاده‌خواه و قدرت‌طلب با آن‌ها همراهی می‌کنند و فائزه هاشمی می‌گوید: «آن‌گونه که می‌گویند، مردم از بی بی سی و انگلیس متنفر نیستند» و این‌ها سوغات آمریکاست که به‌تازگی با خود آورده‌اند.
وی با اشاره به اظهار نظر رییس‌جمهور در شبِ قبلِ یکی از دورهای حساس مذاکرات هسته‌ای، مبنی بر این که خزانه کشور خالی‌تر از خالی است، تأکید کرد: در زمانی که مذاکره‌کنندگان قرار بود در یکی از حساس‌ترین دورهای مذاکرات شرکت کنند، رییس‌جمهور به جای این‌که با شعارهای حمایتی آن‌ها را دلگرم و دشمنان را نا امید کند، با چنین نگاهی تیم مذاکره‌کننده را تضعیف کرد.
امام جمعه قزوین با تأکید بر این‌که عده‌ای مسلماً در انتخابات هم تمام همشان را به‌کار گرفته‌اند تا جنود ابلیسی مورد توجه باشد، افزود: آن‌ها تلاش می‌کنند کسانی که در موضع امید، استقلال، امریکا ستیزی و استکبارستیزی قرار دارند، در موضع ضعف قرار بگیرند و باید تلاش کنیم تا نقشه آن‌ها را خنثی نماییم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: ممکن است در هر جناحی افرادی باشند که از امریکا و استکبار انزجار و برای صدور انقلاب، تقویت مقاومت اسلامی و نهضت‌های در حال پیروزی دغدغه داشته باشند و هر کسی که چنین دغدغه‌هایی را داشته باشد، مورد تأیید است.
در پایان این جلسه دانشجویان سؤالات خود را در خصوص انتخابات مطرح کردند و نماینده ولی‌فقیه در استان به پاسخ سؤالات دانشجویان پرداخت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان