۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مهلت مجدد برای ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۵/ اطلاعیه جدید سازمان سنجش امروز منتشر می‌شود
کد خبر: ۱۴۰۸۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱ ساعت: ۱۵:۱۹ ↗ لینک کوتاه

توکلی خبر داد

مهلت مجدد برای ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۵/ اطلاعیه جدید سازمان سنجش امروز منتشر می‌شود

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آ‌موزش کشور از ارائه مهلت مجدد برای ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۵ خبر داد و گفت: داوطلبانی که در مهلت تعیین شده موفق به ثبت نام نشدند، ۱۷ تا ۲۰ اسفند برای ثبت نام مهلت دارند.

مهلت مجدد برای ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۵/ اطلاعیه جدید سازمان سنجش امروز منتشر می‌شود
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آ‌موزش کشور گفت: اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 95 ثبت نام کرده‌اند در روز دوشنبه 17 اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و این افراد تا 20 اسفندماه مهلت دارند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه دقیق سازمان سنجش برای مشاهده، کنترل و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: همچنین افرادی که در مهلت تعیین شده موفق به ثبت نام نشده اند می‌توانند از دوشنبه 17 اسفندماه تا پنجشنبه 20اسفندماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود اطلاعات خود ثبت نام کنند.

توکلی گفت: اطلاعیه سازمان سنجش در زمینه نحوه ثبت نام داوطلبان، کد سوابق تحصیلی و نقص مدارک پیش دانشگاهی در مهلت تعیین شده مجدد از بعدازظهر امروز شنبه اول اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان باید با مطالعه این اطلاعیه برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان