۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین همیاران انقلاب یک جریان دائمی در راستای احیای فرهنگ انقلاب است/ فساد اقتصادی، حزب بازی و باند بازی از تهدیدات انقلاب اسلامی
کد خبر: ۱۴۰۱۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ ساعت: ۲۳:۱۹ ↗ لینک کوتاه

دبیر همیاران انقلاب اسلامی قزوین:

همیاران انقلاب یک جریان دائمی در راستای احیای فرهنگ انقلاب است/ فساد اقتصادی، حزب بازی و باند بازی از تهدیدات انقلاب اسلامی

دبیر همیاران انقلاب اسلامی قزوین گفت: همیاران انقلاب یک جریان سیاسی، موسمی و فصلی نیست بلکه یک جریان دائمی است که در راستای احیای فرهنگ انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

همیاران انقلاب یک جریان دائمی در راستای احیای فرهنگ انقلاب است/ فساد اقتصادی، حزب بازی و باند بازی از تهدیدات انقلاب اسلامی
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، جواد قدوسی‌فر، دبیر همیاران انقلاب اسلامی قزوین در همایش همیاران انقلاب اسلامی استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هر چه پیش می‌رویم آوازه انقلاب بیش از پیش در جهان طنین انداز می‌شود و با گذشت زمان اقتدار و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف بیشتر خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: البته طی این سال‌ها بر میزان دشمنی‌، کینه و ترفندهای دشمنان نیز افزوده شده به طوری‌که هر روز توطئه‌ای جدید علیه انقلاب اسلامی ایران به راه می‌اندازند.

دبیر همیاران انقلاب اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران روزهای سختی را پشت سر گذاشته اما اکنون در بخش‌های مختلف علمی، فناوری و تجهیزات نظامی به موفقیت چشمگیری دست یافته است.

وی در ادامه بیان کرد: در گذشته شاه ایران را به اندازه یک سفیر قبول نداشتند اما امروز مذاکره کنندگان کشور ایران با عزت و اقتدار پای میز مذاکره با 6 قدرت بزرگ دنیا می‌نشیند و از مواضع خود دفاع می‌کند.

قدوسی فر اضافه کرد: این امر از ثمره‌ها و نتایج نظام و انقلاب اسلامی همچنین هدایت و رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری می‌باشد.

وی عنوان کرد: متاسفانه فساد اقتصادی، حزب‌بازی و باندبازی انقلاب اسلامی ایران را به چالش می‌کشاند از این رو جریانی تحت عنوان همیاران انقلاب اسلامی تعریف شد تا راه‌های نفوذ دشمنان را نشان داده و در جهت نهادینه کردن اهداف نظام و انقلاب حرکت کند.

دبیر همیاران انقلاب اسلامی قزوین تصریح کرد: اینکه سخنان رهبری فقط در سربرگ نامه‌های اداری نوشته شود کفایت نمی‌کند بلکه باید به مباحث مطرح شده توسط مقام رهبری به شکل هدفمند و جامع پرداخته شود.

دبیر همیاران انقلاب اسلامی قزوین اضافه کرد: در این راستا گفتمان انقلاب اسلامی باید از طرق مختلف به ویژه توسط همیاران انقلاب به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود و با اجرای برنامه‌های مختلف رهنمودهای رهبری به نسل امروز منتقل شود و ماندگار بماند.

قدوسی‌فر تصریح کرد: همیاران انقلاب یک جریان سیاسی، موسمی و فصلی نیست که محدود به بازه زمانی خاصی همچون زمان انتخابات باشد بلکه یک جریان دائمی است که در راستای احیای فرهنگ انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این جریان عنوان کرد: همیاران انقلاب اسلامی استان قزوین، در هر مسجد 4 نفر را شناسایی کرده و 80 تا 90 نفر نیز جهت سخنرانی در نقاط مختلف استان تعیین شدند.

قدوسی‌فر با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفند ماه سال جاری خاطرنشان کرد: دو انتخاب بزرگ و سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که این دو سنگر از مهم‌ترین بخش‌های کشور هستند و همه ما در انتخابات شرکت خواهیم کرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان