۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین به کسی وکالت نداده‌ام از طرف من سخن بگوید/حرف زدن در مورد ریاست مجلس دهم بحث حاشیه ای است
کد خبر: ۱۴۰۰۸۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

به کسی وکالت نداده‌ام از طرف من سخن بگوید/حرف زدن در مورد ریاست مجلس دهم بحث حاشیه ای است

عارف به اظهارات علی یونسی که تلویحاً از عارف خواسته است که در جریان ریاست مجلس دهم به نفع لاریجانی کنار برود واکنش نشان داد.

به کسی وکالت نداده‌ام از طرف من سخن بگوید/حرف زدن در مورد ریاست مجلس دهم بحث حاشیه ای است

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ، محمدرضا عارف سرلیست ائتلاف اصلاح‌طلبان امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم سخنرانی خود در دانشگاه علامه طباطبایی به اظهارات علی یونسی دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقلیت‌های دینی واکنش نشان داد.

عارف در پاسخ به سوال خحبرنگاری مبنی بر اینکه ارزیابی شما از اظهارات آقای یونسی که گفته اندعارف برای ریاست لاریجانی مصلحت‌اندیشی خواهد کرد، گفت: کسی از طرف من وکالت ندارد درباره مواضعم درخصوص چینش مجلس اینده سخن بگوید هر چند صحبت کردن درباره ریاست مجلس اینده بحثی حاشیه ای است.

به گزارش صبح قزوین ، علی یونسی امروز در گفت‌و‌گویی که روزنامه آرمان منتشر کرده گفته است که بنده معتقدم قطعا همکاری میان آقای عارف و لاریجانی در مجلس آتی خواهد بود. به نظر من به همان دلیل که مصلحت بود آقای عارف به سود آقای روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند در مجلس دهم نیز مصالح اصلاح‌طلبی و مجلس را در ارتباط با مدیریت آن در اولویت قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1SWQHY

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان