۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نفوذ دشمن همچون حضور موریانه غیرمحسوس است/ هر مسئولی با انحراف از مسیر اطاعت ولایت فقیه رسوا خواهد شد
کد خبر: ۱۳۹۹۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام آقاتهرانی در شهر محمدیه:

نفوذ دشمن همچون حضور موریانه غیرمحسوس است/ هر مسئولی با انحراف از مسیر اطاعت ولایت فقیه رسوا خواهد شد

حجت الاسلام آقاتهرانی در شهر محمدیه با بیان اینکه نفوذ دشمن همچون حضور موریانه غیرمحسوس است، گفت: هرکس از مسیر اطاعت از رهبری منحرف شد خدای متعال زمینه رسوایی او را فراهم کرده است.

نفوذ دشمن همچون حضور موریانه غیرمحسوس است/ هر مسئولی با انحراف از مسیر اطاعت ولایت فقیه رسوا خواهد شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس در مسجد جامع شهر محمدیه در همایش راه‌های نفوذ اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما با همه انقلاب‌های دنیا متمایز بوده و ملاک‌های ماندگاری را با خود به همراه دارد.
وی اذعان کرد: البته شرط ماندگاری، الهی بودن عملکرد ما در کنار پایبندی به آرمان‌ها در این انقلاب است، هر چیزی با اتصال به خدای متعال ماندگار می‌شود و شرط حفظ اسلام و انقلاب نیز رعایت همین شرط است.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه ایجاد انقلاب اسلامی ایران به دست خدای متعال صورت گرفت، گفت: امام راحل با متصل شدن به ریسمان الهی توانست اراده خدای متعال را محقق کند، اگر این حلقه اتصال نبود انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.
وی تصریح کرد: اگر قدر انقلاب را ندانیم و در مسیری غیرخدا قدم برداریم به طور یقین دچار جریمه الهی خواهیم شد، اما با پاکی و صدقت و خدمت به مردم زمینه ساز امدادهای بیشتر خداوند را فراهم می‌کنیم.
آقاتهرانی یادآور شد: امروز استکبار جهانی به نام اسلام و انقلاب جنایت‌های فراوانی را انجام داده است و به واسطه متصل نبودن اسلام آنها به منبع پرفیض الهی، ملت‌های آزاده جهان از این اسلام آمریکایی رویگردان هستند.
وی بیان کرد: یکی از وظایف امام عصر(عج) در زمان ظهور نابودی دین‌های دروغین است و در آن دوره اسلام دروغین که امروز به نام اسلام آمریکایی در حال انجام اعمال تروریستی است، به دست ایشان از بین می‌رود.

کاندیداها باید در مورد میزان پایبندی خودشان به بیانات رهبری پاسخگو باشند


این کارشناس سیاسی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس ابراز کرد: ما باید ویژگی‌های یک مجلس انقلابی را بشناسیم و با شناخت مناسب روی صحبت‌های کاندیداها این مجلس را شکل دهیم.
وی افزود: یک نماینده حزب اللهی واقعا از دین خدا، مبانی دینی و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کند، کاندیداها باید در مورد میزان پایبندی خودشان به ولایت فقیه و بیانات رهبری پاسخگو باشند، هرکس از مسیر اطاعت از رهبری منحرف شد خدای متعال زمینه رسوایی او را فراهم کرده است.
این نماینده مجلس تاکید کرد: دولتمردان، نمایندگان مجلس و همه مسئولین باید بدانند با رها کردن امر رهبری جایگاهی در بین مردم نخواهد داشت.
وی اضافه کرد: همه نامزدهای انتخاباتی باید بدانند ضایع کردن حق یکدیگر زرنگی نیست، خون شهدا را پایمال کردن شجاعت نیست، هرکس در هرجایگاهی که قرار دارد باید به دنبال بندگی خدای متعال باشد در این صورت عاقبت بخیر نمی‌شود.
آقاتهرانی با بین اینکه قدرت نفوذ زیاد است شبیه یک موریانه که به چشم نمی‌آید، بیان کرد: یک موریانه با حضور در یک ساختمان ممکن است آن را به تلی از خاک تبدیل کند، امروز نیز دشمن خیلی شفاف و آشکار نفود نمی‌کند.
وی اذعان کرد: استکبار جهانی از داخل در حال تخریب مبانی انقلاب است، فضای مجازی و سایبری جوانان و خانواده‌های ما را به چه سمتی کشانده است؟ اشاعه فحشا، گناه و بی دینی و اعتیاد فرزندان ما که همه در حال حرکت به سمت فرهنگ غربی هستند و همه این موارد از علائم نفوذ است.
این کارشناس سیاسی عنوان کرد: آمریکا در طی سال‌های گذشته مطرح کرده بود ما در حال جایگزینی 1800 نفر از عوامل خود در جایگاه وزیر در خاورمیانه هستیم این یعنی نفوذ همه جانبه دشمن.
وی در پایان گفت: در فتنه سال 88 هشت ماه دشمنان با عناصر داخلی خود به ایجاد آشوب و ناامنی در جامعه پرداختند اما همین که پرچم امام حسین(ع) به آتش کشیده شد مردم به میدان آمده و آتش فتنه را خاموش کردند؛ ما باید در هر دوره‌ای دفاع از آرمان‌های قیام عاشورا، حفظ خون شهدا، دفاع از امام و رهبری را مدنظر داشته باشیم.
انتهای پیام/2002



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان