۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین واکنش ایوبی به حاشیه های فیلم «حاتمی کیا»
کد خبر: ۱۳۹۶۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

جشنواره سی و چهارم

واکنش ایوبی به حاشیه های فیلم «حاتمی کیا»

حجت الله ایوبی گفت: من حاتمی کیا را شخصا دوست دارم فیلم او نیز مورد علاقه من بود من مطمئنم او سیمرغ هایش را از مردم در سالن های سینما می گیرد البته الان هم گرفته است.

واکنش ایوبی به حاشیه های فیلم «حاتمی کیا»
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در خصوص دستاورد جشنواره سی و چهارم گفت: دستاورد سیمرغ سی و چهارم نوید یک آینده درخشان برای سینمای ایران و برای سال 95 می دهد.

وی افزود: جوانانی در بخش های مختلف در خشیدند که جزو پدیده های سینمای ایران هستند البته آنها تنها پدیده های سینمای ایران نبودند جشنواره فیلم فجر ظرفیت معرفی بیش از این را ندارد، زیرا جوان های دیگری که این توان در آنها و جود دارد نیز هستند، من وقتی به این جوان ها نگاه می کنم متوجه می شوم هر کدام ازآنها می توانند چند دهه آینده سینمای ایران را تضمین کنند. این شگفتی جشنواره این دوره بود.

ایوبی با اشاره به نقدهای این دوره از جشنواره تصریح کرد: من نقدها را شنیدم فکر می کنم نحوه اجرای برنامه های برج میلاد به دلیل حجم فراوان خبرنگاران و کم بودن فاصله زمان دو اکران سخت و مشکل بود و مشکل اصلی در همین زمینه بود که باید سال بعد از مورد را برطرف کنیم.

رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه در سی و چهار دوره گذشته نیز انتقادهایی به دبیر جشنواره بود، عنوان کرد: در سی و چهار سال گذشته ای که جشنواره برگزار شده اگر دبیری پیدا کنید که مورد انتقاد نگرفته من یک سیمرغ به شما جایزه می دهم اتفاقا حیدری جزو دبیرهایی بود که کمترین انتقادات به او وارد شده است. کسانی که جشنواره را تعقیب می کردند انتظار ی جز ابقای او را نداشتند.

ایوبی ادامه داد: در این دوره از جشنواره بعضی ها نیامدند و در مقابل بسیاری از بزرگان سینمای ایران آمدند هر سال چنین اتفاقاتی می افتد و این طبیعی است.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به حواشی فیلم حاتمی کیا عنوان کرد: من حاتمی کیا را شخصا دوست دارم فیلم او نیز مورد علاقه من بود من مطمئنم او سیمرغ هایش را از مردم در سالن های سینما می گیرد البته الان هم گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: همه کسانی که متخصص سینما هستند معتقدند سال آینده سال خوب سینمای ایران خواهد بود.

انتهای پیام/7008

منبع: ستاره ها

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان