۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انتخاب یک مفسد اقتصادی برای تهیه لیست اصلاح طلبان پایمال کردن خون شهداست/ با انتخاب کرباسچی اعتماد مردم به احزاب از بین می رود
کد خبر: ۱۳۹۵۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ ساعت: ۱۱:۵۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر حزب عدالت طلبان استان:

انتخاب یک مفسد اقتصادی برای تهیه لیست اصلاح طلبان پایمال کردن خون شهداست/ با انتخاب کرباسچی اعتماد مردم به احزاب از بین می رود

دبیر حزب عدالت طلبان استان گفت: انتخاب کرباسچی بزرگترین مفسد اقتصادی کشور جز بدنامی برای جریان اصلاح طلب چیزی عاید آنان نمی شود.

انتخاب یک مفسد اقتصادی برای تهیه لیست اصلاح طلبان پایمال کردن خون شهداست/ با انتخاب کرباسچی اعتماد مردم به احزاب از بین می رود

زکریا رضوانی، دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی استان قزوین در گفت گو با خبرنگار صبح قزوین، در واکنش به انتخاب کرباسچی برای تعیین لیست اصلاح طلبان اظهار کرد: این انتخاب بزرگترین ظلم به نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران است.
وی در ادامه افزود: انتخاب کسی که به عنوان یک مفسد بزرگ اقتصادی شناخته شده است و حتی صدا و سیما نیز محاکمه این فرد را پخش کرده پایمال کردن خون شهداست.
این فعال سیاسی گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند:" احزاب باید نیروهایی متعهد و کارآمد را برای مدیریت کشورتربیت کنند"٬ انتخاب کرباسچی به عنوان انتخاب کننده لیست اصلاح طلبان هیچ همخوانی با فرمایشات مقام معظم رهبری ندارد.
رضوانی اذعان کرد: به نظر می رسد با انتخاب این فرد برخی قصد تطهیر چهره وی را دارند و می خواستند با تعیین این فرد که روزی به عنوان بزرگترین مفسد اقتصادی کشور بود، او را به قهرمان اصلاحات تبدیل کنند؛ یقینا این کار جز بدنامی برای جریان اصلاح طلب چیزی عاید آنان نخواهد کرد.
دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: این انتخاب اعتماد عمومی مردم به احزاب را از بین می برد و جایگاه احزاب خدشه دار می شود، این موضوع خیانت به کشور و احزاب قانونی است وهم توهین به مردم یعنی اینکه دزدان محترم هستند ونباید قبح فساد در کشور ریخته شود.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان