۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین شورای شهر اقبالیه ۱۰ نفره شده است/ شهردار جدید باید در طرح های خود خلاقیت و ابتکار بیشتری نشان دهد
کد خبر: ۱۳۹۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه:

شورای شهر اقبالیه ۱۰ نفره شده است/ شهردار جدید باید در طرح های خود خلاقیت و ابتکار بیشتری نشان دهد

شهسواری: با انتخاب محمد پیری به عنوان شهردار جدید شهر اقبالیه، شورای اسلامی ۱۰ نفره شده است.

شورای شهر اقبالیه ۱۰ نفره شده است/ شهردار جدید باید در طرح های خود خلاقیت و ابتکار بیشتری نشان دهد

به گزارش صبح قزوین، ایرج شهسواری رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صبح قزوین، در خصوص انتخاب شهردار جدید این شهر ، اظهار کرد: با رای زنی هایی که با اعضای شورای اسلامی انجام دادیم، محمد پیری به عنوان مناسب ترین گزینه برای سمت شهردار در نظر گرفته شد.

وی در ادامه افزود: پیری که دارای تخصص، تعهد و تعامل لازم بوده و سابقه شهرداری را در کارنامه خود دارا است، با 9 رای قاطع از سوی اعضای شورای اسلامی به عنوان شهردار انتخاب و به فرمانداری معرفی شد و با این وحدت و یکدلی گویا شورای اسلامی 10 نفره شده است.

شهسواری در خصوص عملکرد کاشی پزها شهردار سابق شهر اقبالیه، خاطر نشان کرد: اعتقاد ما بر این است که تمامی شهرداران  دوره های قبل، همه ی کارها و وظایف ذاتی شهرداری را به خوبی انجام داده اند، کاشی پزها نیز زحمات بسیاری در شهرداری این شهر کشیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه، گفت: ما انتظار داریم شهردار منتخب علاوه بر  انجام کارهای روتین در شهرداری با دیگران کمی متفاوت باشد و این احساس در همه به وجود بیاید که این شهردار با دیگر شهردارها متفاوت است.

وی افزود: حضرت علی (ع) می فرماید: "کسی که 2 روزش مانند هم باشد، ضرر کرده است.
" بر همین اساس شهردار جدید باید در طرح های خود خلاقیت و ابتکار نشان دهد و علاوه بر انجام کارهای روزمره شهرداری، امور جانبی را که به عنوان منابع درآمد زایی هستند، نیز در نظر داشته باشد.

شهسواری اظهار کرد: زمان صرف شده برای انتخاب شهردار جدید، بیانگر دقت نظر اعضای شورای اسلامی در انتخاب است، تا به یک انسجام و وحدت کلی برسیم  و امیدواریم با تایید حکم این شاهد ثبات در شهر باشیم.

وی تبیین کرد: همه اعضای کاندیدا ها  طرح های خوبی ارائه دادند، مطمئن هستیم پیری نیز برنامه هایی خواهد داشت و نیاز های شهر باید اولویت بندی شوند.

این مسئول اضافه کرد: پیگیری مشکلات کانال آب، قنات های کشاورزان، طرح جامع شهری، گازرسانی به مناطق اکبر آباد و غیره مهم ترین این برنامه ها هستند.
شهر اقبالیه، شهر کم درآمدی است ولی هزینه های بالایی برای انجام امور شهری دارد

وی در پایان در خصوص راه ارتباطی مردم و مسئولین، توضیح داد: هر زمانی که مردم نیاز به ارتباط با مسئولین داشته باشند؛ می توانند با تلفن های شهرداری تماس بگیرند همچنین سامانه پیام کوتاهی نیز برای این منظور در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان