۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پخش پشت صحنه آخرین ساخته حاتمی‌کیا در شبکه افق
کد خبر: ۱۳۹۳۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ساعت: ۱۶:۳۶ ↗ لینک کوتاه

به همراه مصاحبه اختصاصی با ابراهیم حاتمی کیا

پخش پشت صحنه آخرین ساخته حاتمی‌کیا در شبکه افق

پشت صحنه فیلم سینمایی «بادیگارد» به همراه مصاحبه اختصاصی با ابراهیم حاتمی کیا، سه شنبه ۲۶ بهمن از شبکه افق پخش می‌شود.

پخش پشت صحنه آخرین ساخته حاتمی‌کیا در شبکه افق
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، فیلم سینمایی «بادیگارد»، آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا کارگردان نام آشنای کشورمان است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر هم حضور داشت و توانست در بخش های بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین جلوه های ویژه میدانی و جلوه های ویژه بصری سیمرغ بگیرد همچین در بخش های بهترین فیلمبرداری، بهترین موسیقی متن، بهترین صدا و بهترین چهره پردازی هم نامزد دریافت سیمرغ بود.

بازیگران نام آشنایی همچون پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، محمود عزیزی، محمد حاتمی، علی یعقوبی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد و پریوش نظریه در بادیگارد به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از سوی منتقدان و تماشاگران با استقبال خوبی مواجه شده و اخبار و گزارش های زیادی پیرامون آن در رسانه های گروهی دیده می شود.

بر این اساس، پخش پشت صحنه آخرین ساخته حاتمی کیا به مدت 30 دقیقه در دستور کار شبکه افق قرار گرفته است؛ قرار است در این برنامه علاوه بر تصاویر و فیلم هایی از پشت صحنه ساخت بادیگارد، مصاحبه اختصاصی با ابراهیم حاتمی کیا پیرامون ساخت این فیلم سینمایی به نمایش در آید.

پشت صحنه «بادیگارد» برای پخش از شبکه افق در روز دوشنبه 26 بهمن ماه ساعت 21 در نظر گرفته شده و تکرار آن هم روز بعد در ساعت های 10.30 و 14.30 به روی آنتن می رود.

انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان