۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تلاش محبوب ترین بازیکن تاریخ استقلال برای خرید این باشگاه
کد خبر: ۱۳۹۳۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ساعت: ۱۶:۲۶ ↗ لینک کوتاه

یک تاجر ساکن دبی به مجیدی کمک می کند

تلاش محبوب ترین بازیکن تاریخ استقلال برای خرید این باشگاه

حضور فرهاد مجیدی در تمرین استقلال شاید برای این تیم حکم یک مسکن را داشته باشد اما هیچ بیماری با مسکن درمان نمی شود!

تلاش محبوب ترین بازیکن تاریخ استقلال برای خرید این باشگاه
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، در شرایطی که زمزمه هایی مبنی بر احتمال واگذاری جدی باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی شنیده می شود خبردار شدیم فرهاد مجیدی هم قرار است مشتری خرید تیم محبوبش شود!

از ما نشنیده بگیرید اما ظاهرا مجیدی به همراه یک تاجر ایرانی ساکن دبی که در کشورامارات برج ساز سرشناسی محسوب می شود قصد دارد باشگاه استقلال را خریداری کند و این خبر برای ما بسیار جالب و جذاب بود.

تصورش را بکنید فرهاد مجیدی صاحب و مالک باشگاه پرطرفدار استقلال شود و... خلاصه چه می شود؟!

* مجیدی چهارشنبه در تمرین آبی پوشان
البته مجیدی که به تهران بازگشته قرار است روز چهارشنبه هفته جاری سر تمرین آبی پوشان حاضر شود و به شاگردان پرویز مظلومی روحیه بدهد.

حالا که استقلال مقابل نفت شکست خورده، حضور فرهاد مجیدی در تمرین آبی پوشان اهمیت بیشتری پیدا کرده است. فرهاد از هفته قبل قرار گذاشته بود قبل از بازی با گسترش فولاد به تمرین آبی پوشان بیاید.

مجیدی قبل از بازی با نفت آگاهانه و عامدانه به تمرین نیامد تا سوءتفاهم پیش نیاید و کسی این حضور را به حساب دشمنی او با علیرضا منصوریان نگذارد اما حالا که بازی مستقیم منصوریان و مظلومی برگزار شده، فرهاد به دعوت فرزاد و برای حمایت از مظلومی به تمرین استقلال می آید.

مدیران استقلال امیدوارند حضور فرهاد از لحاظ روحی و روانی مشکلات این تیم را به حداقل برساند اما آیا با حضور فرهاد، استقلال متحول می شود؟!

استقلال بیمار است... این بیماری را در تقابل با نفت به چشم دیدیم. آنجا که آبی پوشان در این دیدار تا قبل از عقب نشینی نفت برای حفظ نتیجه، حرفی برای گفتن و برنامه ای برای نتیجه گرفتن نداشتند و ضعیف تر از دو بازی قبلی خود ظاهر شدند.

این بیمار مثل هر بیمار دیگری باید درمان شود. حضور فرهاد در بهترین حالت، یک مسکن است و هیچ بیماری با یک مسکن درمان نمی شود. مداوای استقلال جدی تر از این حرف هاست. این تیم تا بیشتر از این، از صدر دور نشده، باید به خود بیاید.

* احتمال سرپرستی فرهاد مجیدی در استقلال
باید حضور فرهاد مجیدی در استقلال به صورت رسمی و نه به شکل میهمان را جدی گرفت. استقلالی ها که سخت به دنبال آشتی دادن هواداران شان با تیم و پر کردن سکوهای خالی ورزشگاه به هنگام بازی های خود هستند، دم دستی ترین راهکار را در باز کردن پای مجیدی با هر عنوانی در کنار تیم می دانند.

حال و با توجه به عدم امکان همراهی کردن منصور پورحیدری در نقش سابق خود (سرپرست) و با در نظر گرفتن این نکته که "موقت" بودن، از ابتدا نیز کنار واژه سرپرستی فرزاد مجیدی بوده، هیچ بعید نیست که برادر بزرگتر سرپرست موقت آبی ها، جای او و منصورخان را روی نیمکت به عنوان سرپرست... و یا بهتر بگوییم مدیر تیم بگیرد تا هم فرزاد به شغل سابق خود که آنالیزوری بود باز گردد و هم به واسطه حضور فرهاد مجیدی آن هم با پوزیشن مدیریتی روی نیمکت استقلال، این تیم نیز از نعمت حضور هوادار در ورزشگاه آزادی بهره ببرد.

با توجه به ارتباط فوق العاده قوی و حسنه فرهاد مجیدی با یکی از مدیران (به ظاهر) لایه میانی باشگاه که در عمل وی تئوریسین این باشگاه بوده و بسیاری از طراحی های مدیریتی توسط او انجام می شود، و با توجه به علاقه وافر مجیدی به پوزیشن های مدیریتی در فوتبال، این احتمال بسیار نزدیک به واقعیت می باشد و چه بسا به زودی در این خصوص اخبار جدیدی به گوش برسد.

انتهای پیام/7008

منبع: جام نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان