۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین "نشان استقلال"، فرصت حضور نامزدهای انتخاباتی استان مقابل دیدگان مردم
کد خبر: ۱۳۹۲۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ساعت: ۱۲:۴۴ ↗ لینک کوتاه

بخش جدید سامانه انتخاباتی صبح قزوین راه اندازی می شود

"نشان استقلال"، فرصت حضور نامزدهای انتخاباتی استان مقابل دیدگان مردم

نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در استان قزوین می توانند در بخش ویژه گفت وگوی صریح انتخاباتی با عنوان "نشان استقلال" به سوالات مردم پاسخ دهند.

"نشان استقلال"، فرصت حضور نامزدهای انتخاباتی استان مقابل دیدگان مردم
به گزارش صبح قزوین ، همزمان با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، پایگاه خبری صبح قزوین ، از سامانه انتخاباتی خود به نشانیEntekhabat.Sobheqazvin.ir در این ایام رونمایی کرد که در آن مردم استان می توانند با چهره، مشخصات، افکار و اندیشه های کاندیداهای این دوره انتخابات آشنا شده و اخبار و وقایع انتخاباتی را لحظه به لحظه پیگیری کنند.
بخش ویژه ای در این سامانه انتخاباتی تحت عنوان "نشان استقلال" در نظر گرفته شده است که در آن نامزدهای انتخاباتی با حضور در استودیو صبح قزوین و شرکت در یک گفت وگوی صریح می توانند در مقابل دوربین به سوالات و شبهات مردم پاسخ دهند.

نامزدها می توانند جهت حضور در این برنامه از طریق برقراری تماس با پایگاه خبری صبح قزوین به شماره 33793645 - 028 اعلام آمادگی کنند تا پس از بررسی، امکان قرارگرفتن در مقابل دیدگاه مردم شریف استان برای آن ها مهیا شود.



لازم به ذکر است نامزدهای انتخاباتی و مردم استان می توانند با عضویت در کانال تلگرامی سامانه انتخابات پایگاه خبری صبح قزوین به نشانی telegram.me/sesqazvin از آخرین اخبار و وقایع مرتبط با سامانه مطلع شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان