۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ارزیابی طرح‌های جشنواره خوارزمی به پایان رسید
کد خبر: ۱۳۹۲۶۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ارزیابی طرح‌های جشنواره خوارزمی به پایان رسید

دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی از پایان زمان بررسی و ارزیابی طرح‌های این دوره از جشنواره خبر داد.

ارزیابی طرح‌های جشنواره خوارزمی به پایان رسید

دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی از پایان زمان بررسی و ارزیابی طرح‌های این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش سرویس علمی صبح قزوین ، دکتر اللهیاری، مدیر کل اداره جشنواره‌ها و مسابقات علمی و فناوری بیست ‌و نهمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی، ضمن بیان این مطلب گفت: بیش از 600 طرح شامل طرح‌های داخلی و خارجی در 16 گروه تخصصی برق و کامپیوتر، مکانیک، فناوری‌های شیمیایی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، زیست فناوری، محیط زیست و علوم پایه پزشکی، عمران، معماری و هنر، علوم پزشکی، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، فناوری نانو، صنایع و مدیریت فناوری، هوافضا، نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، مکاترونیک و طرح‌های برگزیده جشنواره موفق در تولید ملی در گروه‌های تخصصی بررسی و ارزیابی شدند.

وی افزود: طرح‌های پیشنهادی گروه‌های تخصصی طی چندین جلسه در هیات داوران که متشکل از اساتید دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و متخصصان صاحبنظر در تمامی زمینه‌ها هستند، داوری شد.

اللهیاری زمان انتشار اسامی برگزیدگان این دوره از جشنواره را نیمه دوم اسفند 94 از طریق وب‌گاه جشنواره بین‌المللی خوارزمی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، مراسم تقدیر و تجلیل از برگزیدگان داخلی، خارجی و ایرانیان مقیم این دوره، روز دوشنبه 17 اسفندماه امسال با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران در سالن مرکز همایش‌های اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان