۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حرکت مشکوک اصلاح طلبان در روز ۲۲ بهمن
کد خبر: ۱۳۸۸۵۹ نویسنده: لیلا امیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ ساعت: ۱۱:۴۸ ↗ لینک کوتاه

شنا مخالف جهت آب به چه قیمتی؟!

حرکت مشکوک اصلاح طلبان در روز ۲۲ بهمن

امروز عده‌ای با مواضع اصلاح طلبانه خود به دنبال منحرف کردن اهداف راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند، با اینکه همه مردم این راهپیمایی را یک جشن ملی می‌دانند اما حامیان جریان اصلاح طلبی در استان در این روز مهم می‌گویند: شعار مرگ سر نمی‌دهیم!

حرکت مشکوک اصلاح طلبان در روز ۲۲ بهمن
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه در هر سال و حضور گسترده مردم از اقشار مختلف در این جشن باشکوه انقلاب، برگ زرینی است که یکی از دستاوردهای عظیم نظام اسلامی ما به شمار می‌آید.
از نگاه کارشناسان سیاسی حضور میلیونی مردم از هر جناح و حزبی و با هر عقیده‌ای در این راهپیمایی مهر تائیدی بر ماندگاری نظام و یک رفراندوم عظیم است.
دشمنان این نظام اسلامی هرساله سعی کرده‌اند با تزریق توطئه‌های خود به کشور و مجهز کردن پیاده نظام‌های خود در داخل، این جشن باشکوه ملی را یا کمرنگ جلوه دهند یا به نفع خود مصادره کنند.


امسال با توجه در پیش داشتن 2 انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تحرکات جناح‌های مختلف سیاسی افزایش یافته است و در این راستا استفاده ابزاری از مناسبت‌هایی چون 22 بهمن در دستور کار برخی از مدعیان اصلاح طلبی استان قرار گرفت.
نمونه قابل بیان این مطلب حضور معنادار برخی از افراد منتسب به فتنه سال 88 در راهپیمایی روز پنج شنبه(22 بهمن ماه) بود که اتفاقا همین فرد از سوی هیئت نظارت شورای نگهبان استان قزوین برای نامزدی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده بود.
عملکرد معنادار دیگر اصلاح طلبان در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری در دست داشتن کاغذنوشته‌هایی با این محتواها بود:" علامه سید حسن آقا خمینی، دهه فجر را به شما و خاندان خمینی کبیر تبریک عرض می‌کنیم."
" من امروز شعار مرگ را سر نمی‌دهم، شعار امروز من زنده باد مخالف من است"
انتشار عکس‌هایی از این حضور و با این دست نوشته‌ها چندمعنا می‌تواند داشته باشد.
نکته قابل ذکر این است که امروز عده‌ای با مواضع اصلاح طلبانه خود به دنبال منحرف کردن اهداف راهپیمایی 22 بهمن هستند، با اینکه همه مردم این راهپیمایی را یک جشن ملی می‌دانند اما حامیان جریان اصلاح طلبی در استان در این روز مهم می‌گویند: شعار مرگ سر نمی‌دهیم!
اگر در این 37 سال شعار دشمن ستیزی و مرگ بر استکبار از سوی ملت ایران به جهان مخابره نشده بود امروز نمی‌توانستیم در خیابان‌های شهرمان جشن استقلال بگیریم و با سربلندی ندای اقتدار در منطقه سر بدهیم.



این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که مقابله و برائت از دشمن جزء اصول اولیه دین اسلام است و حذف این شعار قرآنی در این برهه از زمان چه معنایی دارد؟
از سوی دیگر در این ایام با توجه به حاشیه‌های ایجاد شده از مسئله احراز صلاحیت نشدن حجت الاسلام سید حسن خمینی بهانه‌ای برای حمله اصلاح طلبان تندرو به شورای نگهبان شد که این تبریک گویی اصلاح طلبان استان قزوین به بهانه دهه فجر به وی نیز بی‌مناسبت به این ماجرا نیست، زیرا در 22 بهمن سال‌های گذشته شاهد این تبریک گویی‌ها نبودیم!
گویی مدعیان اصلاح طلبی در این برهه از زمان با بُت سازی برخی از نیروهای انقلابی قصد دارند آنها را مقابل نظام قرار دهند و در پشت پرده به اهداف منفعت طلبانه خود دست پیدا کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

محمد طاها / ۱۷ ارد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

مرگ بر اصلاحات لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است جانم به فدای رهبر.
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان