۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دستگاه قضا دادرسی به روز را محور کار خود قرار داده است
کد خبر: ۱۳۸۷۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ ساعت: ۹:۴۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

دستگاه قضا دادرسی به روز را محور کار خود قرار داده است

رئیس کل دادگستری استان قزوین محور کار دستگاه قضا را دادرسی به روز و به دور از اطاله دادرسی دانست و بر خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم تأکید کرد.

دستگاه قضا دادرسی به روز را محور کار خود قرار داده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ،  جمال انصاری در حاشیه بازدید از دادگستری شهرستان تاکستان و نشست با قضات این حوزه قضایی اظهار کرد: آنچه در دادگستری و مجموعه دستگاه قضایی محور کار قرار دارد جریان دادرسی و امور پرونده محوری است.

وی ادامه داد: لازم است این رویکرد با فرآیندی صورت گیرد که ضمن ارائه خدمت به مردم، این خدمات موجب رضایتمندی بیشتر مردم شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: اگرچه با تصمیم قاضی در هر صورت یکی از طرفین دعوی به حق بوده و حقش اداء می‌شود و دیگری به تبع ممکن است به دلیل عدم تأمین خواسته‌اش رضایت نداشته باشد ولی آنچه مهم است تلاش برای کسب رضای خداوند سبحان و صدور آراء متقن و محکم براساس قوانین شرعی و قانونی است.

وی افزود: ما باید به مردم خدمت مورد انتظارشان را ارائه دهیم اساس سیاست ما دادرسی است و این دادرسی باید به روز باشد و انتظار ما از شما این است که با استفاده از ظرفیت‌ها خدمات را با سطح کمی و کیفی بیشتری ارائه کنیم.

انصاری اظهارداشت: امروز تأکید مقام معظم رهبری بر خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم است از این رو ما علاوه بر تکلیف قانونی، تکلیف شرعی داریم تا در عرصه خدمت رسانی به مردم از ظرفیت‌های مختلف بهره ببریم.

وی توضیح داد: کاهش اطاله دادرسی موضوع مهمی است که مقام معظم رهبری در دیدار خود با ریاست محترم قوه قضائیه تأکید داشتند و این مهم در سیاست‌های دستگاه قضایی از سوی آیت ا... لاریجانی مورد توجه و تأکید قرار گرفته است و لازم است در این زمینه از ظرفیت‌های مختلف درون و برون سازمانی بهره ببریم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد: ما باید تلاش کنیم در حوزه خدمت رسانی با بهره‌وری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود سطح خدمت رسانی و دادرسی را ارتقاء دهیم.
انتهای پیام/7003


منبع: روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان