۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ملت ایران در ۲۲ بهمن بی‌اعتمادی خود را به آمریکا نشان داد/ عده‌ای با برچسب تندرو قصد حذف نیروهای ارزشی را دارند
کد خبر: ۱۳۸۲۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ ساعت: ۱۵:۵۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

ملت ایران در ۲۲ بهمن بی‌اعتمادی خود را به آمریکا نشان داد/ عده‌ای با برچسب تندرو قصد حذف نیروهای ارزشی را دارند

امام جمعه قزوین با بیان اینکه عده‌ای با برچسب تندرو قصد کنار گذاشتن نیروهای ارزشی از فضای مدیریتی نظام را دارند، گفت: امسال ملت ایران پس از گذشت ۳۷ سال برای بار دیگر بی‌اعتمادی خود را به آمریکا نشان دادند.

ملت ایران در ۲۲ بهمن بی‌اعتمادی خود را به آمریکا نشان داد/ عده‌ای با برچسب تندرو قصد حذف نیروهای ارزشی را دارند
به گزارش صبح قزوین ؛ به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های عبادی- سیاسی این هفته نماز جمعه شهر قزوین با اشاره به در پیش داشتن 2 انتخابات سرنوشت ساز اظهار کرد: انتخابات فرصت ارزشمندی است که به واسطه وجود انقلاب عظیم مردمی در اختیار ملت ایران قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: باید در این انتخابات و به خصوص زمان تبلیغات آبروی نظام را حفظ کنیم تا زمینه شکل گیری اختلاف و تفرقه در جامعه را از بین ببریم.
این خطیب نمازجمعه ابراز کرد: وندی شِرمن از سران حکومتی آمریکا همه مردم ایران را تندرو معرفی می‌کند که این موضوع مورد سوءاستفاده برخی از عناصر داخلی قرار گرفته است که رهبر معظم انقلاب جواب این جنایتکاران را به خوبی داد.
وی با بیان اینکه در نگاه غربی‌ها یک فرد انقلابی تندرو معرفی می‌شود، گفت: این افراد با این برچسب قصد کنار گذاشتن نیروهای ارزشی از فضای مدیریتی نظام را دارند زیرا نیروهای حزب اللهی و انقلابی در بزنگاه‌ها به میدان آمده و حرف حق را می‌زنند و نباید این افراد را تندرو نامید.
نماینده ولی فقیه در استان حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب دانست و بیان کرد: سران آمریکایی حتی با انواع تبلیغات کوبنده نیز توان این را ندارند که از حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن بکاهند.
وی ادامه داد: اگر 300 میلیون جمعیت کشور آمریکا را با وعده و وعید به خیابان دعوت کنند شاید فقط به اندازه جمعیت شهر اقبالیه استان ما در خیابان‌های آنها حاضر شوند.
عابدینی اضافه کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از وحدت و همدلی در بین مردم کشور است در این مراسم مردم ایران به بیانات رهبری لبیک گفتند و برای بار دیگر ثابت کردند که هنوز هم آمریکا را دشمن درجه یک خود می‌دانند.
وی با بیان اینکه غربی‌ها تمام تلاش خود را برای پاک کردن چهره منحوس خود در ایران به کار برده‌اند، عنوان کرد: در راهپیمایی امسال ملت ایران پس از گذشت 37 سال برای بار دیگر بی‌اعتمادی خود را به آمریکا نشان دادند، امروز کسانی که شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند به دنبال مطرح شدن حرف حق در کشور هستند.
آمریکا دشمن درجه ملت‌های مسلمان جهان است
امام جمعه قزوین تصریح کرد: در این سال‌ها افکار ذلیل و وابسته به آمریکا همه تلاش خود را برای موجه نشان دادن این کشور به کار برده‌اند اما در این مسیر شکست خوردند؛ زیرا ما به این دلیل آمریکا را دشمن درجه یک خود می‌دانیم که این کشور رژیم منحوس صهیونیستی و داعش را برای سرنگون کردن مسلمانان ایجاد کردند.
وی با اشاره به مقاومت مسلمانان در کشور سوریه برای سرنگون کردن تروریست‌ها گفت: آزادسازی شهرهای سوریه از وعده‌های قرآن بود که با استقامت خدای متعال پیروزی را به ما هدیه می‌دهد.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: شهرهای سوریه 40 ماه در محاصره تروریست‌های داعش بودند، در این ایام که مردم سوریه به پیروزی رسیدند غربی‌ها با حیله جدید خود یعنی آتش بس به میدان آمدند در صورتی که قصد پنهان کردن شکست خود را دارند و غرب زده‌ها، منافقان و اصحاب فتنه از پیروزی مسلمانان در کشورهای مقاومت خشمگین می‌شوند.
وی در ادامه با اشاره به میلاد بانوی صبر و شکیبایی، حضرت زینب(س) ابراز کرد: این بانوی بزرگوار معلم حریت و شجاعت بود که درس ولایتمداری و مقاومت را به همه مسلمانان جهان داد.
عابدینی ادامه داد: امروز انگیزه مقاومت در برابر زورگویان عالم از حضرت زینب(س) الگو گرفته شده است علما و عرفا از مکتب این بانوی بزرگوار درس می‌گیرند.
وی در پایان گفت: گویی حضرت زینب(س) در زمان خود پیروزی امروز مردم مسلمان سوریه را پیش بینی کرده بودند و هم اکنون نیز غیرت زینبی یزدیان زمان را قلع و قمع می‌کند و ما مدیون این بانوی کربلایی هستیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان