۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تشکیل ستاد تبیین بیانات رهبری با موضوع انتخابات
کد خبر: ۱۳۸۲۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ ساعت: ۱۵:۴۱ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خبر داد

تشکیل ستاد تبیین بیانات رهبری با موضوع انتخابات

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: از سوی سردار نقدی مسئول سازمان بسیج کل کشور قرارگاهی درباره اهمیت موضوع انتخابات و نقش نیروهای انقلابی در بیانات رهبری تشکیل شده است.

تشکیل ستاد تبیین بیانات رهبری با موضوع انتخابات
به گزارش صبح قزوین ؛ ابوالفضل طاهرخانی، معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: ضرورت توجه به گفتمان انقلاب اسلامی و عملیاتی کردن بیانات رهبری باید به صورت ویژه مورد توجه همه نهادهای مختلف قرار بگیرد.
وی اذعان کرد: دستورالعملی از سوی سردار نقدی، مسئول سازمان بسیج کل کشور درباره بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در اهمیت موضوع انتخابات و نقش نیروهای انقلابی صادر شد که قرارگاهی با موضوع تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است.
این مسئول اذعان کرد: این قرارگاه همه شهرستان‌ها را دخیل کرده است و محور برنامه‌های ما در دهه مبارک فجر پیاده سازی همین دستورالمل بود.
وی ادامه داد: از سوی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان برای تبیین برنامه‌های این قرارگاه جلسات مختلفی در سطح استان برگزار شده است.
طاهرخانی اضافه کرد: هم اکنون بخش‌ها و نواحی مختلف استان درگیر عملیاتی کردن برنامه‌های این قرارگاه هستند و این اقدامات تا برگزاری انتخابات در قالب ستادی که در نظر گرفته شده، ادامه دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران مردم آگاه و با بصیرت هستند، بیان کرد: تا زمانی که خون شهدا و آرمان‌های امام راحل و نَفس قدسی رهبری بر این کشور حاکم است استکبار جهانی توان انجام توطئه علیه ما را ندارد.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تصریح کرد: خوشبختانه مردم ما امروز اهل تشخیص هستند و حضور عظیم و گسترده مردم در 22 بهمن امسال در کل کشور فقط در راستای تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بود.
وی در پایان گفت: آمریکا همیشه دشمن ما بوده و شعار " مرگ بر آمریکا" در دستور کار ما قرار دارد و بحث برجام نیز تاثیری در نگاه استکبار ستیزی ملت ایران ندارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان