۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین هدایت های رهبری رمز پیروزی ایران اسلامی در همه عرصه هاست
کد خبر: ۱۳۸۲۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در جمع راهپیمایان بخش الموت غربی:

هدایت های رهبری رمز پیروزی ایران اسلامی در همه عرصه هاست

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: وحدت و همدلی ملت ایران دشمن را وادار به عقب نشینی کرده و هدایت های رهبری رمز پیروزی ملت ایران در همه عرصه هاست.

هدایت های رهبری رمز پیروزی ایران اسلامی در همه عرصه هاست
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، ایوب رحیمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در جمع راهپیمایان بخش الموت غربی در شهر رازمیان ضمن گرامیداشت 37 امین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون توطئه های مختلفی را پشت سر گذاشته است که شهادت بسیاری از بزرگان در ابتدای پیروزی انقلاب و تحمیل هشت سال جنگ نابرابر به ملت ایران از جمله این دسیسه ها بود.
وی در ادامه افزود: دشمن که در جنگ هشت ساله خود را شکست خورده دید بار دیگر با تحمیل تحریم های ظالمانه سعی کرد در برابر روحیه استقلال خواهی ملت ایران توطئه کند، اما ملت ایران با الگو گرفتن از سیره ائمه معصومین و مقاومت در برابر توطئه استکبار جهانی همواره عزت و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیده است.
این مسئول رهبری امام خمینی و رهبر معظم انقلاب را رمز پیروزی ملت ایران در تمامی عرصه ها دانست و ابراز کرد: امروز همه ما وظیفه داریم با پیروی از منویات رهبری رهنمودهای ایشان را در تمامی امور سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.
رحیمی با اشاره به اینکه دشمن پس از شکست های پیاپی بار دیگر در سالهای اخیر موضوع هسته ای را بهانه ای برای مقابله با ملت ایران قرار داده است، تصریح کرد: استکبار جهانی در این زمینه با شهادت دانشمندان هسته ای و تحمیل تحریم ها سعی کرد جلوی پیشرفت ملت ایران در زمینه هسته ای بگیرد.
وی اذعان کرد: مقاومت ملت ایران در برابر تحریم های ظالمانه موجب شد ایران روز به روز توسعه و پیشرفت یابد و به مرزهای خودکفایی دست پیدا کند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین دستگیری نیروهای متجاوز آمریکایی در آبهای خلیج فارس و حفظ امنیت کشور توسط نیروهای نظامی و انتظامی را به عنوان نماد دیگری از اقتدار ایران اسلامی در منطقه عنوان کرد.
وی اضافه کرد: یقین بدانید با وجود هدایت های مقام معظم رهبری و قدرت مسلط کشورمان در منطقه برای استکبار جهانی چاره جز مذاکره باقی نمانده بود.
رحیمی از برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه امسال به عنوان یکی دیگر از رویدادهای مهم کشور در سال جاری یاد کرد و گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور باشکوه در پای صندوق های رای ثابت می کند در دفاع از انقلاب اسلامی راسخ است.
افتتاح 47 پروژه عمرانی در الموت غربی در دهه مبارک فجر
اکبر رحمتی، سرپرست بخشداری رودبار الموت غربی هم دردابتدای این مراسم در سخنانی خودباوری و ارتقاء سطح آگاهی های سیاسی مردم را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز داوطلبان نمایندگی مجلس برای پیروزی در انتخابات باید با حضور در دورترین نقاط کشور زمینه رضایت را فراهم کنند و زمینه ساز بالندگی کشور را فراهم کنند.
وی از مدیریت روستاها توسط شوراها و مردم به عنوان یکی دیگر از نشانه های تحقق مردم سالاری دینی در کشور یاد کرد و افزود: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک، بیش از 400 نفر وظیفه برگزاری این انتخابات را در بخش الموت غربی به عهده دارند.
رحمتی با قدردانی از حضور گسترده مردم بخش الموت غربی در راهپمایی 22 بهمن اذعان کرد: امسال به مناسبت ایام دهه فجر ویژه برنامه های بسیاری در این منطقه برگزار شد که افتتاح 47 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر یکصد میلیارد ریال و دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری دیدارهای مردمی از جمله این برنامه ها بود.
اجرای سرود و قرائت قطعنامه از دیگر برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بخش رودبار الموت غربی بود.
همچنین معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین همچنین امروز با حضور در جمع مردم رجایی دشت از توابع بخش رودبار الموت غربی ضمن گرامیداشت بیست و دوم بهمن ماه بر لزوم حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و تصریح کرد: استقلال، آزادی و اقتدار ملت ایران به برکت خون شهدا و ایثار و جانفشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس محقق شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان