۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین امروز اولین شعار مرگ برآمریکا در دوران پسابرجام در آسمان بلند شد
کد خبر: ۱۳۸۲۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

امروز اولین شعار مرگ برآمریکا در دوران پسابرجام در آسمان بلند شد

امام جمعه آبیک با اشاره به این که دشمنی ملت غیور ایران با آمریکا به برجام و پسابرجام مربوط نمی شود، اظهار داشت: امروز اولین شعار مرگ برآمریکا در دوران پسابرجام در آسمان بلند شد.

امروز اولین شعار مرگ برآمریکا در دوران پسابرجام در آسمان بلند شد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه آبیک در جمع راهپیمایان آبیکی با اشاره به این که کلمه توحید یعنی نفی خدایان دورغین و شعار بر نفی خدایان دروغین، شعار مرگ بر آمریکا، نفی خدایی شیطان بزرگ است، تصریح کرد: این جمع محل تجمع کلمه توحید یعنی نفی همه ی خدایان دروغین اعم از خدایان بی جان جان دار، فراعنه عالم، بوش و اوباما و غیره است که این ها بت های زنده هستند که باید نفی شوند.
وی با اشاره به این که تا انسان این ها را نفی نکند به توحید نخواهد رسید، متذکر شد: بت قدرت مقام و منزلت همه این ها باید دور ریخته شود تا توحید ناب بارز شود.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که برخی ها حرف از برقراری صحبت با این دیو یزرگ می زند و می گویند تا ابد که نمی توان با آمریکا قهر کرد، تأکید کرد: شهدای مدافع حرف که در سوریه کشته شده اند، قاتل آن ها آمریکاست، من نمیدانم چطور این آقا روش می شود با قاتل جوانان ما صحبت کنند، دین را بگذاریم کنار، وجدانتان کجا رفته، چطور می توانید با کمال بی ادبی با قاتل فرزندانمان صحبت کنید.
این مسئول با اشاره به این که برقراری رابطه با آمریکا بر خلاف عقل، عدل و عدالت است، اضافه کرد: یکی از مقامات آمریکایی اعتراف کرده ایران از اول قصد ساخت بمب اتم را نداشته، چرا آقای ظریف الان نمی گوید که چرا ایران هراسی و اسلام هراسی را راه انداخته اید و چرا ما را تحریم کرده اید.
امام جمعه آبیک با اشاره به این که چند روز پیش آمریکایی ها ما را تهدید کردند ولی باز هیچ کسی جوابش را نداده است، بیان داشت: آمریکا از دست ما عصبانی است زیرا سی و هشت سال است که از ما سیلی خورده است. آن ها از اسلام می ترسند که اسلام مردم را از اسارت نجات داده است.
امروز خط مقدم ما فلسطین، لبنان، نیجریه و سایر کشورهای اسلامی است
وی با اشاره به این که یک روز خط مقدم ما بازی دراز شلمچه و .. بود، ولی امروز خط مقدم ما حلب، لبنان فلسطین نیجریه و … است و بر این همه پیشرفت درود و صلوات می فرستیم، اظهار داشت: دشمن یک روز در خانه ما لانه کرده بود، در زمستان ۵۶ رئیس جمهور آمریکا آمده بود و در ایران قدم میزد و منابع ما را چپاول می کرد ولی نمی دانست این ملت غدیری است.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که شهید بهشتی فریاد زد، آمریکا از دست ما عصبی باش و از عصبانیت بمیر، ادامه داد: زهر چشمی که سپاه پاسداران از آمریکا گرفتند، چشم دشمن را به گریه انداخت، شما چشمان گریه ای سربازانش را دیدید، سربازانشان گریه می کردند، پهپاد ایرانی بر روی ناو آمریکایی رفتند و آن ها نفهمیدند، این ها همه اقتدار ایران را نشان میدهد.
این مسئول با اشاره به این که چند سال است که برخی ها می خواهند چهره آمریکا را بزک کنند که بر خلاف اسلام و عقل و عدالت است، بیان داشت: آمریکا نمی تواند کدخدا باشد، کسانی که شعار می داند دوره مبارزه با آمریکا تمام شده است، این ها دروغین هستند، امروز می بینیم که در تمامی شهرها شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند.
وی با اشاره به این که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، تصریح کرد: خداوند در قرآن به حضرت موسی فرمود: روزهای خدا را به یاد بندگانم بیاور؛ امروز می بینیم که معظم له کشتی انقلاب را در این دریای مواج و متلاتم عبود داده و پیچ تاریخی را چنان گذراند که دشمن مات و مبهوت مانده است.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که نتانیاهو گفت: اگر داعش شکست بخورد ایران در پشت مرزهای اسرائیل اردو خواهند زد، بیان داشت: امروز ما اسرائیل را محاصره کرده ایم، سید حسن نصرالله از یک سمت و ایران از سمت دیگر. اگر اسرائیل غلطی بکند ما به فرفوده معظم له، تلاویو را با خاک یکسان می کنیم، آری آمریکا باید عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرند.
امام جمعه آبیک در پایان با اشاره به این که این مرگ بر آمریکا اولین مرگ بر آمریکا در دوران پسا برجام است و این حضور جلو عینی مبارزه با استکبار است، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، گفت: معظم له می فرمایند: آمریکا استکبار است و مبارزه با استکبار تعطیل بردار نیست.

انتهای پیام/7008

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان