۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شعار در بهار آزادی، جای شهدا خالی را قبول ندارم
کد خبر: ۱۳۸۲۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه محمدیه:

شعار در بهار آزادی، جای شهدا خالی را قبول ندارم

امام جمعه محمدیه گفت: با شعار در بهار آزادی جای شهدا خالی است، مخالفم چرا که شهدا زنده اند و در بین ما حضور دارند.

شعار در بهار آزادی، جای شهدا خالی را قبول ندارم
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، راهپیمایی باشکوه 22 بهمن پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در شهر محمدیه با حضور گسترده دوستداران انقلاب و امام برگزار شد.
مردم ولایت مدار و انقلابی شهر محمدیه از کودک و نونهال، جوان، پیرمرد و پیرزن با حضور حداکثری خود در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب زدند و با آرمان های امام راحل و انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.
امروز اولین شعار مرگ بر آمریکا پس از اجرای برجام در روز جشن انقلاب سر داده شد تا مردم هوشیاری خود را با حضورشان در مقابل تحرکات دشمن نشان دهند و ثابت کنند که پیرو ولایت فقیه و رهبرفرزانه نقلاب هستند.
در این مراسم حجت الاسلام موسوی موینی، امام جمعه شهردمحمدیه سخنران مراسم راهپیمایی طی سخنانی از حضور باشکوه مردم شریف بخش محمدیه قدردانی کرد و اظهار کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی شهر محمدیه همچون سال های گذشته با حضور چشمگیر خود مشت محمکی بر دهان دشمنان انقلاب زدند و بار دیگر علاوه بر افتخارآفرینی به جهانیان ثابت کردند پای آرمان های نظام ایستاده اند.
وی خاطرنشان کرد: من با شعار در بهار آزادی جای شهدا خالی است، مخالفم چرا که شهدا زنده اند و در بین حضور دارند.
مردم از بصیرت بالای سیاسی برخوردار هستند
همچنین حسین بهزادپور، شهردار محمدیه ضمن تقدیر حضور جانانه و افتخارآفرین مردم ولایتمدار محمدیه در راهپیمایی 22 بهمن گفت: شهروندان انقلابی شهر محمدیه با شعور بالای سیاسی خود و پافشاری بر موازین اعتقادی و اهداف انقلاب اسلامی حضور آگاهانه خود را به رخ جهانیان کشاندند.
وی اذعان کرد: پیام انقلاب اسلامی ایران بار دیگر در سالگرد پیروزی این حماسه تاریخی در جهان طنین انداز شد و بر اراده مسلم اتحاد، یکپارچگی ملت ایران در توسعه اسلامی و ادامه راه شهدا و ایثارگران مهر تایید زد.
در این مراسم مسئولین شهر محمدیه همچون امام جمعه شهر محمدیه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر، روسای ادرات خدمات رسان مستقر در محمدیه،فرماندهی نیروی انتظامی و اعضای حوزه مقاومت بسیج و ورزشکاران حضور داشتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان