۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین با تبلیغات ، و دروغ پردازی نمی توانید حقی را از ملت ایران تضییع کنید /ملت ایران برخی اتفاقات را زیر نظر دارند اما بخاطر مصالح نظام تحمل می کنند
کد خبر: ۱۳۸۲۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

احمدی نژاد در اجتماع پرشور مردم شال:

با تبلیغات ، و دروغ پردازی نمی توانید حقی را از ملت ایران تضییع کنید /ملت ایران برخی اتفاقات را زیر نظر دارند اما بخاطر مصالح نظام تحمل می کنند

احمدی نژاد رژیم صهیونیستی را شیطان مجسم توصیف کرد و خطاب به سرمداران نظام سلطه گفت: شما به خیال باطل خویش تصور کرده اید که با تبلیغات ، جنگ روانی و دروغ پردازی می توانید حقی را از ملت ایران تضییع کنید . بدانید آن کسی که سرانجام شکست خواهد خورد شما هستید و پیروزی قطعی متعلق به ملت ایران است

 با تبلیغات ،  و دروغ پردازی نمی توانید حقی را از ملت ایران تضییع کنید /ملت ایران برخی اتفاقات را زیر نظر دارند اما بخاطر مصالح نظام  تحمل می کنند
به گزارش صبح قزوین؛  احمدی نژاد در اجتماع با شکوه  ده هزار تن از مردم شهرشال استان قزوین که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و در مصلای این شهر برگزار شد، طی سخنانی یاد امام (ره) ، شهیدان ، جانبازان و آزادگان را گرامی داشت و فرارسیدن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب ، ملت ایران و همه ملتهای آزاده جهان تبریک گفت.

وی با اشاره به حقیقت و ماهیت وجودی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ، فقط یک تغییر سیاسی و اجتماعی یا جا به جایی قدرت نبود بلکه در واقع یک تحول بزرگ در روح ، اندیشه ، مطالبات و یک اصلاح بنیادین در باورهای ملت ایران بود و به دنبال این تحول درونی بود که وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور نیز تغییر یافت ، بنابراین به تجربه دریافتیم که اگر سطح مطالبات و آرمانها و دایره خواست های یک جامعه بشری تغییر کند، وضعیت اجتماعی آن ملت نیز از این تغییر تبعیت خواهد کرد.

رئیس جمهور سابق از استقرار عدالت ، توحید ، نجات بشریت ، اصلاح نظام بین المللی ، استقرار صلح ، برادری و ایمان در سراسر جهان به عنوان افق پیش روی ملت ایران یاد کرد و افزود: قرار گرفتن در مسیر اهداف بزرگ و آرمانهای الهی موجب تقویت اراده ، انگیزه و ایستادگی انسان در برابر شیاطین می شود و امروز به تجربه دریافته ایم که هیچ شیطانی در عالم نمی تواند جلوی حرکت مردم بیدار شده و بیدارگر ایران را بگیرد.

وی گفت: به رغم خواست و تلاش شیاطین بزرگ و کوچک ، ملت ایران در آغاز سی و هشتمین بهار انقلاب ، انقلابی تر، آگاه تر، شجاع تر، محکمتر و مصمم تر از سال ۵٧ است و در دفاع از آرمانهای انقلاب،گامی به عقب برنخواهد داشت.
رئیس دولت های نهم و دهم افزود: انقلاب عظیم ملت ایران متعلق به همه بشریت است و شیطان و شیطانیان بدانند که حتی با تجمیع تمام قدرتهای خود نیز قادر به ایجاد موانع بر سر راه ملت ایران نخواهند بود.
احمدی نژاد در بخشی از سخنانش به بیان نمونه هایی از دستاوردهای شگرف جمهوری ایران پرداخت و تاکید کرد که ملت ایران با غلبه بر همه مشکلات ، راه نیل به پیروزی های بزرگ را هموار می کند و با وحدت ، همت ، اندیشه ، کار و تلاش خستگی ناپذیر خود، این سرزمین را خواهد ساخت و آن را به پیشرفته ترین کشور دنیا مبدل خواهد کرد.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش شیطان برای حاکم کردن فقر ، تبعیض ، فساد ، تفرقه ، کینه و دشمنی در جهان اشاره کرد و گفت: همه اغواگری های شیطان برای آن انجام می شود که انسانها حقیقت وجودی خود را فراموش کنند و با دور شدن از جانشینی خدا بر روی زمین ، به مهره ای در خدمت شیطان تبدیل شوند.

وی از “استقلال” به عنوان اولین و مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برای ملت ایران یاد کرد و افزود: کسانی که خیال کرده اند پس از ۳۷ سال از انقلاب ، اکنون می توانند استقلال جمهوری اسلامی ایران را مخدوش کرده و به جای ملت ایران تصمیم بگیرند، دچار توهم شده اند زیرا هشتاد میلیون ایرانی امروز بیش از همیشه احساس شخصیت ، عزت ، حاکمیت و مالکیت می کنند و با همه وجود ، از استقلال خود صیانت خواهند کرد.

رئیس جمهور سابق تاکید کرد که امروز ملت ایران زنده و بیدار است و همه مسائل را زیر نظر دارد و گاهی چنین به نظر می رسد که بنا به ملاحظات و مصلحت هایی ، به بیان سخن حق خود در برخی از مقاطع ، نمی پردازد.

وی انقلاب اسلامی را الگوی همه ملت ها دانست و افزود: موجی که در سال ۱۳۵۷ از دل ملت ایران جوشید ، اینک همه عالم را فرا گرفته است و دلیل آن نیز بیداری ، تحول و بازگشت فراگیر انسانها به فطرت و خویشتن خویش است.

احمدی نژاد همچنین به بیان برخی شاخص های پیشرفت نظیر تولید فولاد و سیمان درکشور پرداخت و با اشاره به تلاش نظام شیطانی حاکم بر عالم برای سیاه نمایی ، ترویج یاس و ناامیدی و مانع تراشی در مسیر حرکت جهانی ملت ایران گفت: امروز ملت ایران پایه گذار هر اتفاقی است که در سطح جهان به سمت توحید و عدالت بوقوع می پیوندد و ملتها نیز با شعار همصدایی و همراهی با ملت ایران نشان داده اند که پیام جهانی انقلاب اسلامی را دریافت کرده اند.

رئیس دولتهای نهم و دهم همچنین به ترفندهای نظام سلطه برای قطعه قطعه کردن کشورهای منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: دنیای استکبار این روزها با منطقه از موضع غرور و تکبر سخن می گوید و چنین بنظر می رسد که خود را برای فروریختن همه ملتهای منطقه آماده کرده اند اما من از زبان ملت ایران به آنها می گویم که به فضل الهی تمام فتنه گری ها به خودتان بازخواهد گشت و تکه تکه کردن کشورهای منطقه یک خواب بدون تعبیر است.

وی دربخش پایانی سخنان خود ، رژیم صهیونیستی را شیطان مجسم توصیف کرد و خطاب به سرمداران نظام سلطه گفت: شما به خیال باطل خویش تصور کرده اید که با تبلیغات ، جنگ روانی و دروغ پردازی می توانید حقی را از ملت ایران تضییع کنید . بدانید آن کسی که سرانجام شکست خواهد خورد شما هستید و پیروزی قطعی متعلق به ملت ایران است.

در ابتدای این مراسم ، حجت الاسلام سید هاشم موسوی امام جمعه شال مقدم دکتر احمدی نژاد را به این شهر گرامی داشت و گفت: خدمت بی شائبه به ملت ایران وبویژه مستمندان و فقرا وساده زیستی رئیس جمهور سابق برای همیشه شایسته تقدیر است اما بالاتر از آن شاد کردن دل مردم و رهبر فرزانه انقلاب است که دولت قبل به ریاست دکتر احمدی نژاد در انجام آن موفق بود.
انتهای پیام/1001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان