۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نظام صنفی کشاورزی در شهرستان آوج راه اندازي مي شود
کد خبر: ۱۳۸۰۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوين:

نظام صنفی کشاورزی در شهرستان آوج راه اندازي مي شود

معين الدين: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی شهرستان آوج، نظام صنفی کشاورزی در اين شهرستان راه اندازی می شود.

نظام صنفی کشاورزی در شهرستان آوج راه اندازي مي شود

به گزارش صبح قزوين، ناطق معین الدین مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوين گفت: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی  شهرستان آوج، نظام صنفی کشاورزی در اين شهرستان راه اندازی می شود.

معين الدين با اشاره به اهداف تشکیل نظام های صنفی کشاورزی اظهار كرد: کوشش در جهت استیفای حقوق و خواسته  های مشروع اعضا، انجام اقدامات لازم در جهت ارتقای سطح مهارت و دانش اعضا، حل و فصل اختلافات صنفی مابین اعضا و ارائه مشاوره و راهنمایی، ایجاد تعاملات لازم با دستگاه ها و صنوف مرتبط جهت توسعه کمی و کیفی محصولات از جمله این اهداف می باشد.

وي در ادامه افزود:  بهبود شرایط تولید و فرو ش و صادرات محصولات، ایجاد تمهیدات لازم جهت برخورداری اعضا و  و احدهای صنفی از وام و تسهیلات اعتباری نیز از دیگر مزایای تشکیل نظام های صنفی کشاورزی است.

اين مسئول، پیگیری بیمه کشاورزان از طریق نظام صنفی کشاورزی را از دیگر اقدامات دانست و تصريح كرد:  پروانه فعالیت برای کشاورزان کلان در راستای هویت بخشی به بهره برداران، اجرایی نمودن بیمه کشاورزان، هماهنگی بخش کشاورزی در خصوص فعالیت های کاشت، داشت و برداشت، پیگیری موضوعات قیمت گذاری و بازاریابی اقلام کشاورزی  ازجمله اهداف نظام های صنفی کشاورزی می باشد.

درحال حاضر 5 هزار و 500  نفر از بهره برداران  بخش کشاورزی، دامپروری، باغداران و.
.
.
عضو نظام های صنفی کشاورزی در استان قزوین می باشند.

انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان