۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین یادگاری; دشمن از همین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو می‌ترسد
کد خبر: ۱۳۸۰۴۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

یادگاری; دشمن از همین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو می‌ترسد

رئیس سابق جهاد دانشگاهی با بیان اینکه دشمن از همین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو می‌ترسد، گفت: حرف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، استکبار ستیزی و توجه مسئولان به ظرفیت‌های داخلی است.

یادگاری; دشمن از همین حضور مردم در راهپیمایی  ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو می‌ترسد

محمد حسین یادگاری رئیس سابق جهاد دانشگاهی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، گفت: 37 سال است که از عمر انقلاب اسلامی ما می‌گذرد و مردم ما در تمامی این سال‌ها نشان دادند که در صحنه دفاع از انقلاب حاضر هستند.

وی افزود: یکی از مواردی که استکبارر جهانی خصوصا آمریکا موقعیت خود را در خطر می‌بیند، همین حضور مردم در راهپییمایی 22 بهمن و ان‌شاءالله در انتخابات پیش‌رو است. دشمن از همین حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش‌رو می‌ترسد.

عضو بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: ان‌شاءالله همانطورر که مردم در راهپیمایی 22 بهمن در صحنه حاضر شدند، در انتخابات پیش‌رو نیز با حضور خود یک‌بار دیگر قدرت نظام و انقلاب را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

یادگای با بیان اینکه شعار امروز مردم، استکبارستیزی و حل مشکلات اقتصادی با نگاه به درون است، گفت: مردم در شعارها و پلاکاردهایشان از دولت می‌خواهند مشکلات کشور از جمله مشکلات اقتصادی را با نگاه به درون برطرف کنند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس در پایان گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن یکبار دیگر فریاد زدند که آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است و آرمان آنان همان آرمان امام و انقلاب است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/75OB6K

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان